بنفیکا و منچسترسیتی دو تیم راه یافته به دوربعد لیگ قهرمانان در روز پایانی

بنفیکا و منچسترسیتی دو تیم راه یافته به دوربعد لیگ قهرمانان در روز پایانی
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در آخرین روز از لیگ قهرمانان اروپا در گروه ای آرسنال با افتدار و هت تریک لوکاش پرش توانست بازل را در سوئیس چهار بر یک مغلوب کند و به عنوان تیم صدرنشین به دور یک هفتم صعود…

آگهی

در آخرین روز از لیگ قهرمانان اروپا در گروه ای آرسنال با افتدار و هت تریک لوکاش پرش توانست بازل را در سوئیس چهار بر یک مغلوب کند و به عنوان تیم صدرنشین به دور یک هفتم صعود کرد.

در دیگر بازی پاریسن ژرمن نتوانست در خانه لودوگورتز را شکست دهد و با توقف دو بر دو صدر جدول را از دست داد و به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد صعود کرد.

در گروه بی، ناپولی با غلبه دو بر یک بر بنفیکا با یازده امتیاز صدرنشین شد و به مرحله یک هشتم پایانی رسید. بنفیکای خوش شانس هم بدلیل شکست سنگین بشیکتاش در کی یف اوکراین به دینامو با هشت امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد صعود کرد. بشیکتاشی که شانس صعود داشت با باخت چهار بر صفر در مقابل دینامو با هفت امتیاز در جای سوم قرار گرفت.

در گروه سی بارسلونا که پیشتر صعودش به عنوان تیم اول گروه مسجل شده بود توانست با برد مونشنگلادباخ پانزده امتیازی شود و با اقتدار به دور بعد صعود کرد. بارسا چهار بر صفر باشگاه آلمانی را مغلوب کرد و گل اول را مسی زد و آردا توران هت تریک کرد. منچسترسیتی هم با وجود تساوی یک بر یک در خانه با ۹ امتیاز به دور بعد صعود کرد.

در گروه دی آتلتیکو مادرید با وجود شکست یک بر صفر در مونیخ آنهم با تک گل لواندوفسکی با پانزده امتیاز صدرنشین شد و به دور بعد راه یافت. بایرن مونیخ از پیش صعودکرده نیز با دوازده امتیاز در همان مکان دوم جا خوش و صعود کرد. روستوف تیم سردار آزمون و سعید عزت اللهی با بازی دو ملی پوش ایرانی موفق به کسب یک تساوی در هلند شد و به عنوان تیم سوم به لیگ اروپا راه یافت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حضور شاگردان پپ در لیگ قهرمانان؛ دادگاه حکمیت ورزش سیتیزن‌ها را بخشید

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ پورتو و طارمی با آرسنال دیدار می‌کنند ناپولی با بارسلونا

پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان برد و صعود نکرد، پورتو با گلزنی طارمی به یک هشتم رسید