پیروزی رُستف مقابل بایرن مونیخ و دومین گل ایرانی لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی رُستف مقابل بایرن مونیخ و دومین گل ایرانی لیگ قهرمانان اروپا
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

- در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال در خانه با تساوی ۲ بر ۲ مقابل پاری سن ژرمن متوقف شد.

آگهی

- در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال در خانه با تساوی ۲ بر ۲ مقابل پاری سن ژرمن متوقف شد. کاوانی در دقیقه ۱۸ دروازه آرسنال را باز کرد اما ژیرو در دقایق پایانی نیمه اول گل تساوی آرسنال را به ثمر رساند. نیمه دوم دو گل به خودی از سوی هر دو تیم زده شد تا مسابقه با نتیجه تساوی به پایان برسد.

در دیگر دیدار گروه A لودوگورتس رازگراد و اف سی بازل نیز به تساوی بدون گل دست یافتند.

در این گروه پاری سن ژرمن و آرسنال که صعود هر دو قطعی شده بود به ترتیب در مکان اول و دوم جدول قرار گرفتند.

- در گروه B بشیکتاش ترکیه که از بنفیکا میزبانی می کرد نیمه نخست با دریافت سه گل به کلی امیدهای خود را از دست داد اما در نیمه دوم با نمایشی کاملا متفاوت هر سه گل خورده را جبران کرد تا این دیدار در پایان ۳ بر ۳ مساوی به اتمام برسد.

در همین گروه ناپولی در خانه با تساوی بدون گل مقابل دیناموکیف متوقف شد. تیم ایتالیایی به رغم این تساوی با هشت امتیاز در صدر قرار گرفت و بنفیکا با همین تعداد امتیاز مکان دوم را از آن خود کرد. دو تیم صعود کننده از این گروه در هفته پایانی مرحله گروهی مشخص خواهند شد. به جز دیناموکیف، هر سه تیم دیگر این گروه شانس صعود دارند.

- در گروه C بارسلون با پیروزی ۲ بر ۰ مقابل گلاسکو، ضمن صدرنشینی صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد. هر دو گل این دیدار را لیونل مسی در دقایق ۲۴ و ۵۶ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار حساس این گروه، منچسترسیتی موفق شد با تساوی یک بر یک مقابل میزبان خود مونشن گلادباخ، صعودش را به مرحله حذفی مسجل کند.

در این گروه بارسا صدرنشین است و منچسترسیتی با چهار امتیاز کمتر در رده دوم جدول جای گرفته است.

- اما در جذابترین دیدار گروه D رُستف چهارشنبه شب با سردار آزمون، مهاجم آینده دار ایرانی خود موفق به خلق یک شگفتی شد. آبی پوشان که در خانه میزبان بایرن مونیخ بودند در نهایت ۳ بر ۲ حریف نامدار آلمانی خود را شکست دادند. آزمون با به ثمر رساندن نخستین گل رستف سهم مهمی در این پیروزی داشت.

بایرن مونیخ با متحمل شدن دومین شکست، به رغم صعود باید قید رتبه نخست جدول را بزند زیرا اتلتیکو مادرید رقیب جدی باوارایی ها با برد ۲ بر ۰ مقابل آیندهون صدرنشینی خود را تضمین کرد.

رستف و آیندهون دیگر شانسی برای صعود از این گروه نخواهند داشت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پانصد روزمانده به المپیک پاریس همچنان ورزشکاران روس و بلاروس بلاتکلیفند

کشتی ازبکی «کورَش» در پاریس؛ ورزشکار زن آلمانی غوغا کرد

جودو؛ چهار طلا برای تیم ژاپن در روز آغازین گرند اسلم پاریس