تکنولوژی محور اصلی دومین روز اجلاس جهانی فوتبال

تکنولوژی محور اصلی دومین روز اجلاس جهانی فوتبال
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

اجلاس جهانی فوتبال در مادرید دومین و آخرین روز کاری خود را به نقش و جایگاه تکنولوژی در صنعت فوتبال اختصاص داد.

آگهی

اجلاس جهانی فوتبال در مادرید دومین و آخرین روز کاری خود را به نقش و جایگاه تکنولوژی در صنعت فوتبال اختصاص داد. شرکت کنندگان همچنین در قالب برنامه های مختلف و نشست های تخصصی، ارتقاء جایگاه اجتماعی باشگاه ها و نیز امنیت در ورزشگاه های هوشمند را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بر اساس داده های ثبت شده، بوندسلیگا با جلب بیش از ۴۰ هزار تماشاگر برای هر مسابقه موفق ترین لیگ فوتبال اروپایی از این حیث است. یکی از مهمترین دلایل این موفقیت، احساس امنیتی است که مسئولان برگزار کننده مسابقات سعی کرده اند آنرا در ورزشگاه ها به تماشاگران منتقل کنند. یک کارشناس مسائل امنیتی در بوندسلیگا می گوید: «از نظر من امنیت یک مسئله حیاتی است زیرا در نبود آن افراد احساس خطر می کنند و دیگر پا به ورزشگاه نخواهند گذاشت. بنابر این بسیار مهم است که فضای امن حاکم باشد تا افراد رغبت کنند با خانواده و فرزندانشان به تماشای مسابقات بروند و بدانند پس از مسابقه صحیح و سالم به خانه باز می گردند.»

شمار فالوئر های شبکه های اجتماعی ده باشگاه بزرگ دنیا طی دو سال گذشته هفتاد درصد افزایش یافته است. استفاده از فن آوری های نوین در استادیوم های هوشمند ضمن تقویت تعامل میان تماشاگران و باشگاهها، باعث بهبود وضعیت امنیتی نیز شده است.

داوید مارتین، خبرنگار یورونیوز در مادرید در گزارش خود آورده است: «اجلاس جهانی فوتبال آخرین روز خود را سپری کرد. در این رویداد حدود ۱۲۰۰ شرکت کننده از چهل کشور جهان و به نمایندگی از هشتاد شرکت و نهاد مختلف حضور داشتند. موفقیتی بزرگ که حکایت از ظرفیت و روند رو به رشد صنعت فوتبال دارد.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

یوفا طرح تشکیل یک سوپر لیگ بسته اروپایی را رد کرد

استفاده از سیستم بازبینی ویدیویی در بوندسلیگا

لیگ فوتبال هلند تاریخ ساز شد