هیلاری کلینتون به ذات الریه مبتلا و تحت درمان است

هیلاری کلینتون به ذات الریه مبتلا و تحت درمان است
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

روز یکشنبه، هیلاری کلینتون ساعاتی پس از آنکه از مراسم سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر در نیویورک بدلیل آنچه گرمازدگی و بدحالی عنوان شد به آپارتمان دخترش چلسی انتقال یافت، به خبرنگاران گفت که حالش «عالی»…

آگهی

روز یکشنبه، هیلاری کلینتون ساعاتی پس از آنکه از مراسم سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر در نیویورک بدلیل آنچه گرمازدگی و بدحالی عنوان شد به آپارتمان دخترش چلسی انتقال یافت، به خبرنگاران گفت که حالش «عالی» است.

با وجود این، ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر، اعلام کرد که سفر امروز دوشنبه وی به کالیفرنیا لغو شده است.

دکتر لیزا بارداک پزشک هیلاری کلینتونِ ۶۸ ساله می گوید که خانم کلینتون هم اکنون به دلیل ذات الریه تحت معالجه است و آنتی بیوتیک مصرف می کند.

Hillary Clinton 9/11 NYC pic.twitter.com/q9YnsjTxss

— Zdenek Gazda (@zgazda66) 11 de septiembre de 2016

روز یکشنبه تصاویری ویدئویی از خانم کلینتون ضبط شد که در آن دستیاران و محافظانش به او کمک می کردند تا وارد خودرو شود. هیلاری کلینتون وقتی اخیراً در یکی از سخنرانی هایش به سرفه کردن افتاد، به شوخی گفته بود:«هربار از ترامپ حرف می زنم دچار آلرژی می شوم».

ستاد انتخاباتی خانم کلینتون، دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری را متهم می کند که در تلاش است تا وضعیت جسمانی وی را نامناسب نشان دهد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتقاد از هیلاری کلینتون بخاطر بدحالی و ذات الریه یا پنهان کاری؟

جنجال لفظی میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲ ماه پیش از انتخابات

۳ سوالی که باید درباره رژیم غذایی‌تان از خود بپرسید