معرفی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو همزمان با مسابقات ریو

معرفی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو همزمان با مسابقات ریو
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

بازی های المپیک در حالی جمعه شب در ریو دو ژانیرو افتتاح شد که برخی از هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای دوره آینده این مسابقات در توکیو، پایتخت ژاپن هستند.

آگهی

بازی های المپیک در حالی جمعه شب در ریو دو ژانیرو افتتاح شد که برخی از هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای دوره آینده این مسابقات در توکیو، پایتخت ژاپن هستند. در همین راستا غرفه ویژه ژاپن در مرکز شهر ریو برپا شده است.

در این غرفه ورزشکاران ژاپنی می توانند با بازدیدکنندگان ملاقات کنند و گردشگران علاقمند به المپیک نیز می توانند مقصد چهار سال بعد خود را بهتر بشناسند.

هیکاریکو اونو، سخنگوی بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو می گوید: «بازی های المپیک ۱۹۶۴ توکیو ژاپن را کاملا تغییر داد. در نتیجه ما نه تنها به دنبال تاثیرات مثبت بازی های المپیک ۲۰۲۰ در ژاپن، بلکه در سطح جهان هستیم زیرا این بازی ها یکی از نوآورانه ترین دوره های تاریخ المپیک خواهد بود.»

از جمله نوآوری های به نمایش گذاشته شده در این غرفه می توان به مدل آینده خودروهای هیدروژنی ساخته شده توسط شرکت تویوتا اشاره کرد که خودروی رسمی بازی ها خواهد بود و در این غرفه برای بازدیدکنندگان به نمایش در آمده است.

هیکاریکو اونو می گوید: «بلافاصله پس از بازی های ۲۰۱۶ ریو المپیادی فرهنگی آغاز می کنیم و در جریان رخدادهای مختلف و مرتبط با بازی ها، تلاش می کنیم الهامبخش جوانان باشیم، نه فقط جوانان ژاپن بلکه جوانان جهان.»

در این غرفه بازدیدکنندگان همچنین می توانند با فرهنگ ژاپن آشنا شوند.

عروسک های ژاپنی و بازی های ویژه کودکان، خوشنویسی های ژاپنی، کیمونوهای سنتی و انواع مشروبات الکلی ژاپنی از جمله کالاهای موجود در این غرفه هستند.

در بازی های چهار سال دیگر توکیو پنج رشته ورزشی جدید به بازی ها اضافه می شود.

Please note Tokyo 2020 JAPAN HOUSE will be closed on August 7 for an invitation-only event.
#RiotoTokyo#Rio2016pic.twitter.com/CPK1vYc9Ag

— Tokyo 2020 (@Tokyo2020) August 7, 2016

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

مجموعه ژاپنی «فوتبالیست‌ها» پس از ۴۳ سال به پایان رسید

بحران ازدواج در ژاپن؛ نام همه ژاپنی‌ها ظرف ۵ قرن آینده یکسان می‌شود

کاوشگر ژاپنی ماه توانست از دومین شب قمری نیز جان سالم به در برد