حملات فرودگاه استانبول؛ بهت و نگرانی مسافرانی که جان سالم به در بردند

حملات فرودگاه استانبول؛ بهت و نگرانی مسافرانی که جان سالم به در بردند
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مسافرانی که روز سه شنبه از استانبول به نیویورک رسیدند تنها ساعاتی پیش از انفجارهای فرودگاه آتاتورک استانبول، این فرودگاه را ترک کرده بودند.

آگهی

مسافرانی که روز سه شنبه از استانبول به نیویورک رسیدند تنها ساعاتی پیش از انفجارهای فرودگاه آتاتورک استانبول، این فرودگاه را ترک کرده بودند. برخی از این مسافران در طول پروازشان از آنچه در فرودگاه مبداء رخ داد مطلع شدند.

آدام یکی از مسافرانی است که از استانبول به نیویورک رسیده است. او می گوید: «نمی توانم باور کنم. اصلا ما چطور هنوز زنده هستیم؟ اگر پرواز دو ساعت تاخیر می داشت ما دقیقا در محل انفجار می بودیم. با نگاه به تصاویر مشخص می شود که ما دقیقا همانجا بودیم. خیلی وحشتناک است.»

یکی از همسفران آدام می گوید: «در جریان پرواز و از طریق اینترنت وای فای از حادثه مطلع شدم. دیوانه کننده و غم انگیز بود. تنها چند ساعت پیش من در آن محل بودم.»

یکی دیگر از مسافران پرواز استانبول-نیویورک می گوید: «ما از یک پرواز بین المللی برای ترانزیت به آنجا رسیدیم. از دو ایست بازرسی دیگر برای رسیدن به محل سوار شدن به هواپیما عبور کردیم. در نتیجه از جایی که ما بودیم همه چیز به نظر امن می رسید. به همراه کیفهایمان از دستگاه فلزیاب عبور کردیم و سپس گذرنامه هایمان مورد بازرسی قرار گرفت. در نتیجه امنیت محل به نظر خوب می رسید.»

مسافران پرواز استانبول به هیوستون در ایالت تگزاس نیز شرایطی مشابه مسافران پرواز نیویورک داشتند.

لورل، یکی از مسافران در فرودگاه هیوستون می گوید: «نمی توانم باور کنم. واقعا جدی می گویید یا شوخی می کنید؟ خوب فکر کنم از حالا دیگر سفر نکنم!»

یکی دیگر از مسافران پرواز استابول به هیوستون می گوید: «این روزها آدم واقعا نمی داند چه رخ خواهد داد. نمی توانید اجازه دهید این اتفاق شما را عقب براند. باید به پیش بروید. نمی توانید اجازه دهید اینگونه امور شما را بهراساند.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

گفتگوی یورونیزو با خبرنگار اعزامی به استانبول در مورد انفجارهای مرگبار

داعش مسئولیت حمله به کلیسای سانتا ماریا در استانبول را به عهده گرفت

پلیس ترکیه نزدیک به ۲۰۰ مظنون به عضویت در گروه داعش را دستگیر کرد