برگزاری مراسم جایزه لوریوس سال ۲۰۱۶ در برلین

برگزاری مراسم جایزه لوریوس سال ۲۰۱۶ در برلین
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

نواک جوکوویچ و سرنا ویلیامز، بهترین های جهان در تنیس مردان و زنان روز دوشنبه در برلین جایزه لوریوس سال ۲۰۱۶ را به عنوان بهترین ورزشکاران سال دریافت

آگهی

نواک جوکوویچ و سرنا ویلیامز، بهترین های جهان در تنیس مردان و زنان روز دوشنبه در برلین جایزه لوریوس سال ۲۰۱۶ را به عنوان بهترین ورزشکاران سال دریافت کردند. هر دوی آنها پیش از این نیز دو بار صاحب این جایزه شده بودند.

در این مراسم یوردی کرایف برای دریافت جایزه پدرش یوهان کرایف، فوتبالیست مشهور هلندی که به عنوان دومین بازیکن قرن بعد از پله شناخته می شد و ماه گذشته درگذشت روی سن رفت.

نیکی لائودا، قهرمان افسانه ای جهان در مسابقات فرمول یک نیز جایزه یک عمر دستاورد را دریافت کرد.

نواک جوکوویچ در زمان دریافت جایزه اش ضمن ادای احترام به نیکی لائودا و یوهان کرایف گفت: «من این جایزه را به دو نفری تقدیم می کنم که نه تنها امشب بلکه در تمام دوران زندگی و فعالیت حرفه ایم به شیوه های مختلف الهام بخش من بودند. می خواهم از آنها برای میراثی که به جا گذاشتند سپاسگزاری کنم و همچنین برای درایتشان و کلمات شگفت انگیزی که برای حمایت از ما بیان می کردند. ما دنباله روی آنها خواهیم بود.»

از دیگر برندگان این مراسم جردن اسپیث، گلف بازمشهور امریکایی و همچنین تیم راگبی نیوزیلند بود که عنوان بهترین تیم سال را دریافت کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نواک جوکوویچ برای دهمین بار قهرمان مسابقات گرنداسلم تنیس ملبورن شد

آزادی ستاره سابق تنیس جهان از بند؛ بوریس بکر از بریتانیا اخراج می‌شود

نواک جوکوویچ برای هفتمین بار فاتح مسابقات تنیس ویمبلدون شد