بایرن مونیخ-یوونتوس؛ بارسلون-آرسنال؛ چهارشنبه بزرگ فوتبال

بایرن مونیخ-یوونتوس؛ بارسلون-آرسنال؛ چهارشنبه بزرگ فوتبال
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شامگاه چهارشنبه تکلیف هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مشخص می شود. در آلمان بایرن مونیخ پذیرای یوونتوس است. پپ

آگهی

شامگاه چهارشنبه تکلیف هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مشخص می شود. در آلمان بایرن مونیخ پذیرای یوونتوس است.

پپ گوارديولا، درباره دیدار حساس تیمش اظهار داشت: «اروپا به تماشای بازی ما خواهد نشست. از این موضوع خوشحالم. جای نگرانی نیست، بازی برد و باخت دارد.»

بازی رفت این دو با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. روی کاغذ بخت صعود بایرن بیشتر است، ولی یوونتوس تیم با تجربه است و بازیکنانش از موقعیتها بخوبی استفاده می کنند. این تیم سال گذشته تا فینال پیش رفت.

در بازی دیگر، بارسلون، مدافع عنوان قهرمانی میزبان آرسنال است. لوییز انریکه، گردش توپ و مالکیت آن را رمز موفقیت تیمش می داند.

او گفت: «یک توپ بیشتر درون زمین نیست و باید آن را تحت کنترل بگیریم. تا جایی که امکان دارد توپ را در اختیار می گیریم و فرصتی به مهاجمان حریف نمی دهیم. کار آسانی نیست، ولی ما معمولا آن را بهتر از حریفان خود انجام می دهیم و به همین دلیل هم به گل می رسیم.»

مردان آرسن ونگر با توجه به شکست ۲ بر صفر در خانه، بخت اندکی برای راهیابی به مرحله بعدی دارند. با این حال درون مستطیل سبز هر اتفاقی امکان دارد بیفتد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

پایان مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان برد و صعود نکرد، پورتو با گلزنی طارمی به یک هشتم رسید

گالتیه: لیونل مسی فصل آینده در پاری‌سن ژرمن توپ نخواهد زد