گواردیولا در من سیتی؛ والدِس در استاندارد لی یژ

گواردیولا در من سیتی؛ والدِس در استاندارد لی یژ
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

برنامه کرنراین هفته را با یک خبر داغ آغاز کنیم. پپ گواردیولا به لیگ برتر جزیره می رود تا سکان هدایت منچسترسیتی را در دست بگیرد. در ادامه به اسپانیا

آگهی

برنامه کرنراین هفته را با یک خبر داغ آغاز کنیم. پپ گواردیولا به لیگ برتر جزیره می رود تا سکان هدایت منچسترسیتی را در دست بگیرد. در ادامه به اسپانیا برویم و نگاهی کنیم به برد با ارزش بارسلونا در برابر اتلتیکو مادرید ۹ نفره. سپس با هم ببینیم ویکتور والدِس، سنگربان اسپانیایی در بلژیک بدنبال چیست و در پایان سفری کنیم به هلند و تغییرات صدر جدول را با هم مرور کنیم.

پپ گواردیولا در من سیتی

پپ گواریولا با باشگاه منچسترسیتی به توافق رسید.این سرمربی سرشناس اسپانیایی از تابستان آینده جانشین مانوئل پلگرینی در این تیم خواهد شد و دست کم سه فصل هدایت آبی های منچستر را برعهده خواهد داشت. گواریولا پیش تر از نیت خود برای ترک بایرن مونیخ و نشستن روی نیمکت یکی از تیمهای لیگ برتر جزیره خبر داده بود.

اتلتیکو مادرید از پس بارسلونا بر نیامد

آبی و اناری های صدرنشین از نبرد با اتلتیکو مادرید، تیم دوم جدول سربلند بیرون آمدند. بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ موفق شد با گلهای ستاره های خود یعنی مسی و سئوارز، با نتیجه ۲ بر ۱حریف سرسخت خود را از پیش روی بردارد. تک گل مادریدی ها را کوکه در دقیقه دهم بازی به ثمر رساند و این در حالی بود که فیلیپه لوئیز و گودین در نیمه دوم از بازی اخراج شدند تا شاگردان سیمئونه دقایق باقی مانده را ۹ نفره ادامه دهند.

والدس در بلژیک

کابوس ویکتور والدِس در منچستر به پایان رسید و سنگربان این فصل شیاطین سرخ در نهایت از بلژیک سر درآورد. این دروازه بان۳۴ ساله که به صورت قرضی به استاندارد لی یژ پیوسته هدف خود را قهرمانی با این تیم در لیگ بلژیک عنوان کرده است. دروازه بان اسبق بارسلونا روزهای سختی را در منچستریونایتد گذراند و رابطه خوبی با فان خال سرمربی شیاطین سرخ نداشت.

صعود آیندهوون به صدر جدول باشگاه های هلند

در هفته بیست و یکم از لیگ دسته اول هلند، پی اس وی آیندهوون در خانه به مصاف دِگرافشاپ قعرنشین رفت و با پیروزی برابر حریف و به لطف تساوی آژاکس به صدرجدول رده بندی صعود کرد.

در این بازی پرگل شش بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد. آیندهوونی ها نیمه اول را توفانی آغاز کردند و با سه گل پیش افتادند. اما تِد فان پاورت و بارت استرالمان در نیمه دوم برای دِگرافشاپ گلزنی کردند تا هیجان بازی در دقایق پایانی دو چندان شود. اما این گاستون پریرو بود که در دقیقه ۸۵ تیر خلاص را شلیک کرد تا آیندهوون در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

برترین ها و بدترین های هفته

- گونسالو ایگواین، ملی پوش آرژانتینی باشگاه ناپولی را باید بهترین هفته دانست. او در ۲۲ مسابقه اخیر تیمش ۲۲ گل زده است و در صدر بهترین گلزنان این فصل سری آی ایتالیا قرار دارد.

- باشگاه فینورد هلند را باید بدترین تیم هفته دانست. هر چند آنها بعد از آیندهوون و آژاکس در جدول سومند ولی در پنج مسابقه اخیر خود حتی یک امتیاز هم نگرفته اند. آنها این هفته هم در خانه دو بر صفر به آدو دِن هاگ باختند.

- باشگاه المپیک لیون را هم باید جزء بدترین های هفته دانست. آنها در رده ۱۱ جدول لاشامپیونه قرار دارند و از ۱۰ مسابقه اخیر خود تنها ۵ امتیاز اندوخته اند.

نگاهی به جام ملتهای اروپای ۱۹۹۶

جام ملتهای اروپا از سال ۱۹۹۶ دچار تحولی اساسی شد. برای اولین بار به جای ۸ تیم ۱۶تیم در مرحله نهایی حضور داشتند و برای هر برد به جای ۲ امتیاز، ۳ امتیاز محسوب می شد و از همه جالبتر اجرای قانون گل طلایی

دوره دهم رقابتهای یوفا با نام یورو ۹۶ در انگلیس برگزار شد و به قهرمانی آلمانی ها انجامید. ژرمن ها در فینال جمهوری چک را با نتیجه ۲ بر۱ و با گل طلایی بیرهوف شکست دادند. این نخستین عنوان قهرمانی ژرمن ها بعد از اتحاد دو آلمان بود. آنها چهار سال پیش تر به نایب قهرمانی رضایت داده بودند.

پیش بینی نتایج

آگهی

در تقویم فوتبالی هفته آینده بازی های جالبی در انگلیس، آلمان و فرانسه برگزار می شود. خبرنگاران ورزشی یورونیوز این نتایج را پیش بینی کرده اند. فراموش نکنید شما هم می توانید پیش بینی های خود را از طریق شبکه های اجتماعی با ما در میان بگذارید.

- من سیتی ۲ لسترسیتی ۰ – چلسی ۱ منچستریونایتد ۱ – بایرلورکوزن ۰ بایرمونیخ ۲ – مارسی ۲ پاری سن ژرمن ۲

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

سرقت ۵۰۰ هزار یورویی از منزل ستاره منچستر ‌‌سیتی

ال‌کلاسیکو جنجالی برنده نداشت؛ بارسلونا و رئال امتیاز‌ها را تقسیم کردند