تاکید اولاند بر قاطعیت و برخورد شدید با تهدیدهای تروریستی

تاکید اولاند بر قاطعیت و برخورد شدید با تهدیدهای تروریستی
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه با حضور در مراسمی که روز پنجشنبه در سالروز حمله به دفتر نشریه شارلی ابدو، مقابل مقر فرماندهی مرکزی پلیس فرانسه در

آگهی

فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه با حضور در مراسمی که روز پنجشنبه در سالروز حمله به دفتر نشریه شارلی ابدو، مقابل مقر فرماندهی مرکزی پلیس فرانسه در شهر پاریس برگزار شد، ضمن تمجید از تلاش نیروهای انتظامی و نظامی در مقابله با تهدیدها و حملات تروریستی، یاد و خاطره جان باختگان در این راه را گرامی داشت.

آقای اولاند سپس در جمع شماری از نیروها و فرماندهان پلیس سخنرانی کرد و خطاب به نیروهای انتظامی و امنیتی فرانسه گفت: «شما از مردم فرانسه و نیز از شیوه زندگی و آزادی های آنها حفاظت می کنید. این شیوه زندگی همان چیزی است که تروریست ها آنرا هدف قرار داده بودند زیرا شادمانی، مشارکت و فرهنگ برای آنها نفرت برانگیز است. از دهه های پیش تاکنون هیچگاه وظیفه شما تا این اندازه خطیر نبوده است.»

هفتم ژانویه ۲۰۱۵ در حمله به دفتر نشریه فکاهی شارلی ابدو و نیز در جریان حملات تروریستی دو روز پس از آن در شهر پاریس هفده نفر از جمله سه نیروی پلیس کشته شدند. در میان جان باختگان این حوادث نام احمد مرابط یک پلیس مسلمان نیز به چشم می خورد که در راه حفاظت از ساختمان نشریه شارلی ابدو جان خود را از دست داد.

در سالروز این حوادث از لوح های یادبودی که نام قربانیان حمله به دفتر شارلی ابدو و نیز نیروهای پلیس جان باخته در این راه بر روی آن حک شده بود، پرده برداری شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

همسر کاریکاتوریست مقتول مجله شارلی ابدو از روز حادثه می گوید

هفتم ژانویه، سالگرد حمله به هفته نامه شارلی ابدو

سردبیر شارلی ابدو: ما به انتشار این کاریکاتورها ادامه می دهیم