کرنر: از رکورد شکنی جیمی واردی تا درخشش مثلث گلزنی بارسلون

کرنر: از رکورد شکنی جیمی واردی تا درخشش مثلث گلزنی بارسلون
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جیمی واردی، مهاجم ۲۸ ساله لسترسیتی خیلی دیر پا به سطح یک فوتبال جهان گذاشت اما با تلاش و شم بالای گلزنی پله های ترقی را خیلی زود طی کرد. او با تک گلی

آگهی

جیمی واردی، مهاجم ۲۸ ساله لسترسیتی خیلی دیر پا به سطح یک فوتبال جهان گذاشت اما با تلاش و شم بالای گلزنی پله های ترقی را خیلی زود طی کرد. او با تک گلی که مقابل منچستر یونایتد به ثمر رساند نام خود را به عنوان نخستین بازیکنی که ۱۱ گل متوالی در لیگ برتر زده است، ثبت کرد. او با ۱۴ گل آقای گل لیگ جزیره است.

Jamie Vardy est le premier joueur de l'histoire de la PL à marquer au moins un but lors de 11 matchs consécutifs. pic.twitter.com/EMjZMWQCZA

— Vines & Actu Foot (@vinesfoot) 28 Novembre 2015

ایستادن مقابل لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارس لرزه به تن هر مدافعی می اندازد. این مثلث مهار نشدنی یکی از مرگبارترین خط حمله های تاریخ فوتبال جهان است. فصل گذشته آنها ۱۲۰ گل برای بارسا به ثمر رساندند. در فصل جاری هم با کارهای ترکیبی مثال زدنی خود ۳۹ بار دروازه حریفان را گشودند.

Messi, Neymar, Suarez strike to keep Barcelona on top; Griezmann keeps Atletico in hunt https://t.co/ptBWf6YM69pic.twitter.com/RuIOlJ3tQp

— FirstpostSports (@FirstpostSports) 29 Novembre 2015

بهترینها و بدترینها

زلاتان ابراهیموویچ با تک گلی که به تیم تروا زد تعداد گلهای خود با پیراهن پاری سن ژرمن در لیگ دسته یک فرانسه را به عدد ۸۵ رساند. حال او در کنار مصطفی دحلب بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است.

خاویر هرناندس، مهاجم بایرن لورکوزن نخستین بازیکن مکزیکی است که توانسته در هفت بازی متوالی در بوندیسلیگا گلزنی کند.

تیاگو مندس، هافبک پرتغالی آتلتیکو مادرید به علت شکستگی پا ادامه بازیهای این فصل تیمش را از دست داد. او همچنین یکی از غایبان یورو ۲۰۱۶ خواهد بود.

تنش میان روسیه و ترکیه به مستطیل سبز هم کشیده شده است. فدراسیون فوتبال روسیه خرید بازیکنان ترک را ممنوع اعلام کرده است.

در مسیر یورو ۲۰۱۶؛ نگاهی به گذشته

فینال جام ملت های اروپای ۱۹۷۶ میلادی نخستین بازی بین المللی بود که برنده آن در ضربات پنالتی مشخص شد. حتی بازیکنان چکسلواکی نمی دانستند که پس از وقت اضافه باید پنالتی بزنند. اولی هونس، مهاجم بایرن مونیخ آخرین ضربه آلمان ها را از دست داد تا قهرمانی از آن چکسلواکی شود.

پیش بینی نتایج

بایرن مونیخ با نتیجه ۳ بر ۱ میزبانش مونشن گلادباخ را شکست می دهد. وولفسبورگ ۴ به ۲ مغلوب دورتموند خواهد شد. بارسلون ۳ بر ۱ از سد والنسیا خواهد گذشت و آتلتیکو مادرید ۲ بر ۱ آتلتیک بیلبائو را بدرقه می کند.

شما هم می توانید پیش بینی ها و نظرات خود را از طریق هشتگ #TheCornerScores برای ما ارسال کنید.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز؛ ستاره سابق بارسلونا از زندان خارج می‌شود

ال‌کلاسیکو جنجالی برنده نداشت؛ بارسلونا و رئال امتیاز‌ها را تقسیم کردند

قرارداد سرمربی بارسلون برای یک فصل دیگر تمدید شد