یونان بسته پیشنهادی خود را برای دریافت کمک مالی ارائه کرد

یونان بسته پیشنهادی خود را برای دریافت کمک مالی ارائه کرد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

دولت یونان روز پنجشنبه بسته پیشنهادی جدید خود را برای دریافت کمک مالی جدید از وام دهندگان به این کشور ارائه کرد. یرون دایسلبلوم، رئیس گروه یورو

آگهی

دولت یونان روز پنجشنبه بسته پیشنهادی جدید خود را برای دریافت کمک مالی جدید از وام دهندگان به این کشور ارائه کرد.

یرون دایسلبلوم، رئیس گروه یورو دریافت این بسته پیشنهادی را تائید کرده است اما از اظهارنظر در مورد این بسته پیشنهادی تا زمان بررسی آن، خودداری خواهد کرد.

بسته پیشنهادی یونان شامل افزایش مالیات بر شرکتهای حمل و نقل، حذف معافیت از مالیات بر مصرف در جزایر این کشور و کاهش بودجه دفاعی به میزان ۳۰۰ میلیون یورو تا سال ۲۰۱۶ می شود.

دولت یونان تعهد کرده است که روند خصوصی سازی در این کشور را مطابق یک جدول زمانی پیگیری کند و مالیات بر رستورانها را تا ۲۳ درصد افزایش دهد.

علاوه بر این دولت یونان انجام اصلاحاتی در زمینه بازنشستگی و ادارات دولتی را برای افزایش درآمدها در بودجه دولتی پذیرفته است.

در ازای انجام این اصلاحات دولت یونان از وام دهندگان درخواست ۵۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو کرده است که این مبلغ قرار است تعهدات بازپرداخت وام یونان را تا پایان ژوئن سال ۲۰۱۸ پوشش دهد.

دولت یونان در بسته پیشنهادی خود همچنین درخواستی مبنی بر اختصاص ۳۵ میلیارد یورو به رشد اقتصادی در این کشور ارائه کرده است.

پیشنهادهای یونان پیش از جلسه گروه یورو در روز شنبه توسط کمیسیون اروپا و بانک مرکزی اروپا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نشست فوق العاده سران اتحادیه اروپا یکشنبه بعدازظهر در مورد این بسته پیشنهادی تصمیم گیری خواهد کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

واکنش شهروندان یونانی به پیشنهادهای جدید دولت برای باقی ماندن در یورو

زندگی روزمره علی رغم شرایط دشوار در یونان ادامه دارد

تظاهرات طرفداران اروپا در آتن