زندگی روزمره علی رغم شرایط دشوار در یونان ادامه دارد

زندگی روزمره علی رغم شرایط دشوار در یونان ادامه دارد
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

در گیر و دار بحران اقتصادی و مالی در یونان مردم عادی این کشور در حالی که در انتظار توافق کشورشان با وام دهندگان خارجی هستند، تلاش می کنند که زندگی

آگهی

در گیر و دار بحران اقتصادی و مالی در یونان مردم عادی این کشور در حالی که در انتظار توافق کشورشان با وام دهندگان خارجی هستند، تلاش می کنند که زندگی روزمره خود را به عادی ترین شکل ممکن دنبال کنند.

مردم یونان در هفته های اخیر ابتدا با تعطیلی بانکها و مقررات کنترل سرمایه مواجه شدند و سپس دوران تبلیغات همه پرسی را تجربه کردند.

یک شهروند یونانی می گوید: «من هر روز سر کار می روم، هیچ چیز از جمله درآمد من خوشبختانه تغییر نکرده است و هر موقع وقت کنم به کنار ساحل می روم.»

یک شهروند یونانی دیگر اظهار داشت: «طبعا ما نگران هستیم زیرا دسترسی معمول به پولمان را برای پرداخت هزینه ها نداریم اما چه کاری می توانیم بکنیم جز اینکه آرام باشیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد؟»

یک شهروند یونانی می گوید: «شرایط برای کسب و کار من پیچیده تر است. ما همچنان خودمان را تطبیق می دهیم. نمی دانیم چه قرار است رخ دهد. معتقدم که موفق می شویم: یا بانکها بازگشایی می شوند و یا ما یاد می گیریم که به این شکل کار کنیم.»

بسیاری از مردم یونان علی رغم شرایط دشوار مالی به سواحل این کشور می روند و تلاش می کنند در این دوران دشوار آرامش خود را حفظ کنند.

خبرنگار یورونیوز از آتن می گوید: «حس بلاتکلیفی باقی است. با این حال، بیشتر یونانی ها تلاش می کنند زندگی روزمره خود را به شکل عادی دنبال کنند. آنها به محل کار می روند، از آفتاب و دریا لذت می برند و با آرامش در انتظار عاقبت کار هستند.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بلندپروازی‌های اقتصادی و منجلاب بازار املاک چین؛ نخست‌وزیر خواهان رشد پنج درصدی است

با رای پارلمان، شهباز شریف به عنوان نخست وزیر پاکستان برگزیده شد

هشدار صندوق بین‌المللی پول: هوش مصنوعی بر ۴۰ درصد مشاغل در سراسر جهان تأثیر خواهد گذاشت