اعلام برنامه های حزب کارگر بریتانیا در آستانه انتخابات سراسری

اعلام برنامه های حزب کارگر بریتانیا در آستانه انتخابات سراسری
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کمتر از یک ماه مانده به برگزاری انتخابات سراسری در بریتانیا، موسسات نظرسنجی حزب کارگر به رهبری اد میلیبند را با اختلافی اندک پیشتاز می دانند

آگهی

کمتر از یک ماه مانده به برگزاری انتخابات سراسری در بریتانیا، موسسات نظرسنجی حزب کارگر به رهبری اد میلیبند را با اختلافی اندک پیشتاز می دانند.

میلیبند دوشنبه برنامه حزب خود در صورت انتخاب در مقام نخست وزیری را اعلام کرد. تمرکز اصلی برنامه های حزب کارگر روی سیاستهای اقتصادی پایه ریزی شده است.

دوشنبه، اد میلیبند در نشست حزب کارگر در منچستر گفت: “نگرانیهای ما در مانیفست حزب کارگر خط به خط آمده است، اگر من نخست وزیر شما باشم بدهیهای کشور کاهش پیدا می کنند، اگر من نخست وزیرتان باشم هیچ سازمان مالی قدرتمندی حق دخالت در تعیین سیاستهای راهبردی کشور را نخواهد داشت. با من به حقوق کارگران این مملکت احترام گذاشته می شود. اینها وظیفه من در جایگاه نخست وزیری خواهد بود.”

حزب کارگر در حالی اولویت اصلی را تغییر سیاستهای اقتصادی قرار داده است که منتقدان این حزب عدم ارائه راه حل های مناسب اقتصادی را مهمترین نقطه ضعف این حزب عنوان می کنند. مانند دیوید کامرون نخست وزیر محافظه کاری که کمپین تبلیغاتی اش را آغاز کرده و دوشنبه در شمال شرقی بریتانیا بود. وی در واکنش به سخنان اد میلیبند گفت: “حزب کارگر تنها می خواهد کشور را به عقب برگرداند. به روزهای بدهکاری و بدبختی.”

سه شنبه حزب محافظه کار برنامه سالهای آینده برای هدایت بریتانیا را اعلام خواهد کرد. هدف اصلی دولت آتی کامرون کاهش بدهیهای بریتانیا به اندازه چهار درصد تولید ناخالص داخلی این کشور تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی خواهد بود.

به گفته تحلیلگران سیاسی رقابت دو حزب قدرتمند بریتانیا، حزب محافظه کار در قدرت و حزب کارگر به اندازه ای تنگاتنگ خواهد بود که تکلیف دولت آینده در ائتلاف با احزاب کوچکتر روشن خواهد شد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

بافتنی‌های پشمی مادربزرگ ۹۴ ساله و شگفتی‌هایش

نخستین حضور عمومی پادشاه بریتانیا بعد از اعلام ابتلا به سرطان

عکس دستکاری شده دیگری از کیت میدلتون؛ همسر ولیعهد با تصویر ملکه بریتانیا چه کرده است؟