باراک اوباما: مقابله آمریکا و غرب با افراط گرایی است و نه با اسلام

باراک اوباما: مقابله آمریکا و غرب با افراط گرایی است و نه با اسلام
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

کاخ سفید آمریکا مهماندار نشستی با عنوان مقابله با افراط گرایی و خشونت است. در این نشست که از روز چهارشنبه آغاز شده و تا سه روز ادامه خواهد داشت، دبیر

آگهی

کاخ سفید آمریکا مهماندار نشستی با عنوان مقابله با افراط گرایی و خشونت است. در این نشست که از روز چهارشنبه آغاز شده و تا سه روز ادامه خواهد داشت، دبیر کل سازمان ملل متحد و برخی مقامات سیاسی و نیز ۶۵ هیئت نمایندگی از سراسر جهان حضور دارند. راه های مقابله با افراط گرایی و تروریسم، بویژه منزوی کردن افکار و تبلیغات گروه هایی مانند داعش و القاعده در دستور کار این نشست است.

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا شامگاه چهارشنبه با حضور در این جلسه از جمله گفت: “علما و روحانیون اسلام مسئولیت دارند که نه تنها تفسیرهای کج اندیشانه از اسلام را پس بزنند، بلکه این دروغ را که آمریکا و غرب درگیر جنگ با اسلام و جنگ تمدن هاست را افشا کنند.”

رئیس جمهوری آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که تروریست ها برای کسب مشروعیت از جان خود می گذرند و تمام ما مسئولیت داریم این تصور را که گروه هایی نظیر داعش به نحوی اسلام را نمایندگی می کنند رد کنیم. زیرا این دروغی است که روایت تروریست ها آنرا ترویج می کند. همزمان ما باید اذعان داشته باشیم که گروه هایی مانند القاعده و داعش به عمد جامعه مسلمانان و به ویژه جوانان مسلمان را هدف تبلیغات خود قرار می دهند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ایران و تبعات جنگ حماس و اسرائیل برای بلوک غرب در گردهمایی روسای اطلاعاتی و جاسوسی «پنج چشم»

دولت آمریکا: یک شبکه‌ قاچاق انسان از ازبکستان شناسایی و متلاشی شد

آمریکا چهار فرد ساکن ایران را به دلیل کمک به گردان‌های الشتر در بحرین تحریم کرد