جریمه نانوایی که هفت روز هفته نانوایی اش را باز نگاه داشت

جریمه نانوایی که هفت روز هفته نانوایی اش را باز نگاه داشت
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

بی اعتنایی یک نانوا به قانون کار آن هم ، در کشور نان و شراب، فرانسه برایش دردسرساز شد. استفان کازناو، که در سال 2014 بهترین نانوای فرانسه شده بود،

آگهی

بی اعتنایی یک نانوا به قانون کار آن هم ، در کشور نان و شراب، فرانسه برایش دردسرساز شد.

استفان کازناو، که در سال 2014 بهترین نانوای فرانسه شده بود، بدلیل بازنگاه داشتن مغازه نانوایی اش در هفت روز هفته و عدم رعایت قانون، جریمه شد.

وی می گوید: “بازرسان وزارت کار دوبار به اینجا آمدند و از من خواستند تا روزهایی را برای تعطیلی برگزینم. از سوی پلیس بازخواست شدم انگار که تبهکار و جنایتکارم، البته پلیسی که به اینجا آمد به من گفت که کار مهم دیگری به جز بازجویی از من نانوا را خواهد داشت. آنهم نانوایی که تنها خواسته اش هفت روز کار است و کار است و کار.”

این نانوا بدلیل اخطارهای دولت، نانوایی اش را برای یک هفته به حالت تعطیل درآورده است و بسیاری از مشتریها از این موضوع متعجب هستند. او ناگزیر دو تن از 22 کارگر خود را نیز از کار برکنار کرده است.

اتحادیه نانواهای فرانسه از اخطارهای دولت حمایت کرده و اعلام می کند که این موضوع رقابت اقتصادی را به زیر سوال می برد. حزب راستگرای “او ام اپ“، مخالف اصلی دولت اولاند، نیز از این نانوا پشتیبانی کرده است و از کازناو، قهرمانی برای دفاع از سیاستهای باز و لیبرال اقتصادی اش ساخته است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نانوایی معروف در آلمان پس از ۹۰ سال به دنبال افزایش قیمت انرژی تعطیل می‌شود

قوانین عجیب فرانسه؛ از ممنوعیت برهنگی در خانه تا مخالفت والدین با ازدواج فرزندان

تنها راهی که دشمنان ناپلئون می‌توانستند او را شکست دهند چه بود؟