یک پرستار بریتانیایی مبتلا به ابولا در لندن بستری شد

یک پرستار بریتانیایی مبتلا به ابولا در لندن بستری شد
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پرستاری که در بریتانیا مبتلا به ابولا تشخیص داده شده، بامداد سه شنبه برای مراقبت و درمان از اسکاتلند به لندن انتقال داده شد. این پرستار که ابتلای او

آگهی

پرستاری که در بریتانیا مبتلا به ابولا تشخیص داده شده، بامداد سه شنبه برای مراقبت و درمان از اسکاتلند به لندن انتقال داده شد. این پرستار که ابتلای او به ابولا به طور رسمی توسط مقامات بهداشت و درمان بریتانیا تایید شده در بیمارستان “رویال فری” که به طور ویژه به درمان مبتلایان به ابولا می پردازد بستری شده است. او مدتی را در غرب آفریقا به درمان مبتلایان ابولا گذرانده است.

جرمی هانت، وزیر بهداشت بریتانیا روز سه شنبه گفت: “حکومت بریتانیا برای حفظ سلامت عمومی به هر اقدامی که نیاز باشد دست خواهد زد. من به خاطر اینکه از ماه ها قبل همه تشریفات لازم را برای آنچه اکنون با آن روبرو شده ایم انجام داده ایم، راضی هستم.”

بیمارستان رویال فری، دارای واحد درمانی ویژه برای مبتلایان به ابولا است. سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه ۲۹ دسامبر اعلام کرد که شمار مبتلایان به ابولا در سه کشور غرب آفریقا، یعنی سیرالئون، لیبریا و گینه از مرز ۲۰ هزار نفر گذشته که تا کنون 7 هزار و ۸۴۲ نفر آنها جان سپرده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نتیجه یک تحقیق: احتمال موفقیت در ترک سیگار به کمک داروی سیتیزین دو برابر بیشتر است

چرا بریتانیایی‌ها امید به زندگی کمتری نسبت به مردم دیگر کشورهای ثروتمند دارند؟

نتایج تحقیقات دانشمندان: رابطه جنسی دهانی از عوامل اصلی ابتلا به سرطان گلو است