کارت پستال از بلغارستان؛ درمان با «گل» در سواحل دریای سیاه

 کارت پستال از بلغارستان؛ درمان با «گل» در سواحل دریای سیاه
Copyright euronews
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلب
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

مدیر فروش و بازاریابی مجموعه سنت کنستانتین و هلنا می گوید: «این مکان تاریخی خیلی طولانی دارد که از ۱۱۲ سال پیش آغاز شده است. اینجا نخست، مکان مورد علاقه آخرین تزارهای ما بود. از آن زمان ما تلاش کرده‌ایم که این مفهوم تاریخی را در مجموعه‌ای بزرگ ادغام کنیم.»

آگهی

به برنامه کارت پستال از بلغارستان خوش آمدید. در این قسمت به ساحل دریای سیاه آمده‌ایم. اینجا بطور فزاینده‌ای مقصد گردشگران برای تعطیلات است با بناهای زیبا، سواحل طلایی و چشمه‌های آب گرم طبیعی.

امروز به مجموعه استخر ، سونا و آبگرم در سواحل دریای سیاه بلغارستان سری می زنیم.

اینجا در مرکز تفریحی و آبگرم «سنت کنستانتین و هلنا»، قدیمی ترین مرکز تفریحی ساحلی بلغارستان در دریای سیاه، ما یک درمان خاص محلی را تجربه می کنیم که درمان با حمام گل نام دارد.

بلغارستان پس از ایسلند، در رده دوم چشمه‌های آب گرم در اروپا است. سواحل دریای سیاه بطور خاص سرشار از آبگرم و آبهای معدنی است که گفته می شود دارای خواص درمانی زیادی هستند.

لیوبو استامبولیسکی، مدیر فروش و بازاریابی مجموعه سنت کنستانتین و هلنا می گوید: «این مکان تاریخی خیلی طولانی دارد که از ۱۱۲ سال پیش آغاز شده است. اینجا نخست، مکان مورد علاقه آخرین تزارهای ما بود. آنها عادت داشتند به ساحل دریا بیایند و از آبگرم اینجا لذت ببرند. از آن زمان ما تلاش کرده‌ایم که از این مفهوم تاریخی استفاده کنیم و آنرا در یک فضای مدرن ادغام کنیم. اینجا مکان مورد علاقه افرادی است که به دلایل پزشکی و برای بهبود سلامت جسمی و وضعیت روانی شان به اینجا می آیند.»

در طول سالها، هتل‌های جدیدی در کنار ساحل ساخته شده‌اند، بسیاری از آنها انواع درمان‌ها از طریق آبگرم و شیک ترین خدمات را ارائه می کنند.

بلغارستان رویکرد پایدار در زمینه گردشگری را پیش گرفته است تا اطمینان یابد که نسل‌ها کنونی بتوانند از شگفتی‌های این منطقه بهره ببرند و البته برای نسل‌های آینده نیز امکان بهره بردن از آنها فراهم شود.

هم‌رسانی این مطلب

مطالب مرتبط

کارت پستالی از دُبی؛ آیندهٔ اکسپو ۲۰۲۰، شهرکی هوشمند و چندمنظوره

کارت ‍‍پستالی از سن پترزبورگ؛ دیدار از آکادمی عالی اشتیگلیتز