سلطان موسیقیِ فیلم روی صحنه می رود

سلطان موسیقیِ فیلم روی صحنه می رود
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

هانس زیمر، سازنده معروف موسیقی فیلم و برنده جایزه اسکار بناست این بار با ارکستر خود از بهار آینده راهی تور دور دنیا شود.

آگهی

هانس زیمر، سازنده معروف موسیقی فیلم و برنده جایزه اسکار بناست این بار با ارکستر خود از بهار آینده راهی تور دور دنیا شود.

این آهنگساز درباره انگیزه اجرای زنده موسیقی برای مخاطبانش می گوید:«خودم نمی خواستم این تور را راه بیاندازم، چون همیشه از حضور روی صحنه ترس داشته ام. این کار، ایده دوستان راک اند رول بازِ من، جانی مَر و فارِل ویلیامز بود که دائم به من می گفتند: تو نمی توانی همیشه پشت پرده قایم شوی. باید بزنی بیرون و بروی روی صحنه.»

Hans Zimmer To Perform First U.S. Concerts With Live Tour (tickets on sale this Friday!) https://t.co/ZaWjLEHRSdpic.twitter.com/9grKyacDiN

— IndieWire (@IndieWire) November 29, 2016

هانس زیمر تاکنون برای ۱۲۰ فیلم موسیقی ساخته است که فیلمهایی نظیر گلادیاتور، شیرشاه، دزدان دریایی کارائیب و سه گانه بتمن جزو آنهاست. او می افزاید: «می خواستم به نوعی دیوار بین خودم و مخاطب را بشکنم. جالب است که سالهاست دارم موسیقی می سازم و انگار پشت فیلمها پنهان بوده ام. بالاخره یک روز می رسد که می فهمی باید بروی روی صحنه و جلوی مخاطبانت بایستی و بگویی: خب، نظرتان چیست؟»

آهنگساز ۵۹ ساله که در آلمان به دنیا آمده، از تأثیر اجرای زنده برخی موسیقی هایش بر مخاطبان شگفت زده شده است. او تور بهاره خود را در ایالات متحده شروع می کند و در تابستان راهی استرالیا و سپس اروپا می شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هفتهٔ صنایع خلاق باکو؛ مسابقهٔ طراحی بازی کامپیوتری و جشنوارهٔ فیلم‌های موبایلی

رونمایی از مینیاتورها و نسخ کهن خطی در کنگره میراث فرهنگی ازبکستان

«گاه و بیگاه» با هوش مصنوعی؛ بیتل‌ها پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسیدند