استقبال منتقدان و مخاطبان از آلبوم جدید گروه «فیتز اند تَنترومز»

استقبال منتقدان و مخاطبان از آلبوم جدید گروه «فیتز اند تَنترومز»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

گروه راک آمریکایی «فیتز اند تَنترومز» (Fitz and the Tantrums) تاکنون با ترانه های موزون خود موفقیت زیادی کسب کرده است.

آگهی

گروه راک آمریکایی «فیتز اند تَنترومز» (Fitz and the Tantrums) تاکنون با ترانه های موزون خود موفقیت زیادی کسب کرده است. یکی از ترانه های آلبوم جدید این گروه «هندکلپ» نام دارد.

این ترانه و آلبوم «فیتز اند تَنترومز» از زمان انتشارشان در خرداد ماه امسال موفقیت زیادی کسب کرده اند و در صدر جدول پرفروشها قرار گرفته اند.

علاوه بر این ترانه «هندکلپ» به دلیل انتخابش توسط شرکت فیات برای تبلیغات این شرکت شهرت بیشتری کسب کرد.

مایکل فیتزپاتریک و نوئل اسکگز دو خواننده این گروه هستند. مایکل فیتزپاتریک می گوید: «وقتی ترانه تان سریع نوشته می شود و با آهنگ در عرض دو دقیقه همراه می شود یعنی در حال تجربه یکی از لحظاتی هستید که شانس به شما رو کرده است. ضرب آهنگ و ریتم خیلی سریع بود و ما سپس خیلی سریع شعر را نوشتیم و من اقدام به ضبط صدا کردم. به نظرم رسید که در حال موفق شدن هستیم و این ترانه حالتی ویژه پیدا می کند. این همان چیزی است که ما در جستجوی آن بودیم.»

ترانه واکر (The Walker) در دومین آلبوم آنها به نام «فراتر از رویا» (More Than Just a Dream) در سال ۲۰۱۳ منتشر شده بود. این ترانه در چند فیلم سینمایی، بازی ویدئویی و تبلیغات تلویزیونی مراسم اسکار مورد استفاده قرار گرفت.

گروه فیتز اند تَنترومز از زمان شکل گیری اش در سال ۲۰۰۸ برای ترانه های متفاوت و منحصر به فرد خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و به موفقیت تجاری نیز دست یافته است.

مایکا فیتزپاتریک می گوید: «از ابتدا می گفتیم که با گیتار صدای بزرگی بدون راک اند رول خواهیم ساخت. از خودمان می پرسیدیم می توانیم؟ می توانیم چنین صدایی تولید کنیم؟ توانستیم و آنچه که در این قضیه فوق العاده است نقش ضرب آهنگها است. به این ترتیب ترکیبی ساخته شد که به من و نوئل اجازه داد که با صدایمان بدرخشیم.»

گروه «فیتز اند تنترومز» تا آبان ماه امسال رشته کنسرتهایی را در آمریکا و کانادا برگزار می کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هفتهٔ صنایع خلاق باکو؛ مسابقهٔ طراحی بازی کامپیوتری و جشنوارهٔ فیلم‌های موبایلی

رونمایی از مینیاتورها و نسخ کهن خطی در کنگره میراث فرهنگی ازبکستان

«گاه و بیگاه» با هوش مصنوعی؛ بیتل‌ها پس از ۵۴ سال به صدر جدول ترانه‌های محبوب بریتانیا رسیدند