اکران «روز مادر»، کمدی رمانتیک تازه از گری مارشال

اکران «روز مادر»، کمدی رمانتیک تازه از گری مارشال
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

فیلم کمدی رمانتیک «روز مادر» (Mother’s Day) داستان جوش خوردن رابطه های خانوادگی گسسته شده است. لایه های مختلف داستان سرانجام در روز مادر به هم پیوند

آگهی

فیلم کمدی رمانتیک «روز مادر» (Mother’s Day) داستان جوش خوردن رابطه های خانوادگی گسسته شده است. لایه های مختلف داستان سرانجام در روز مادر به هم پیوند می خورند. فیلم از بازیگران شناخته شده بهره می برد که هر یک نماینده زنی با مسیری متفاوت در زندگی را نشان می دهند.

مراسم افتتاحیه فیلم در لس آنجلس برگزار شد. گری مارشال، کارگردان ۸۱ ساله فیلم با اشاره به اهمیت روز مادر می گوید: «فکر می کنم در همه جای دنیا همه می دانند روز مادر برای چیست. همه می دانند که مادر اولین کسی است که ما را دوست دارد و امیدواریم که همیشگی باشد. ولی گاهی اینطور نیست. مادر من نقش مهمی در زندگی من داشت و به این دلیل می خواستم این فیلم را بسازم.»

گری مارشال کارگردان موفق، فیلم پرفروش و شناخته شده ای از جمله کمدی رومانتیک «زن زیبا» با بازی جولیا رابرتز را در کارنامه دارد. فیلم «روز مادر» به کارگردانی گری مارشال و با بازی جنیفر انیستون، کیت هادسون، جولیا رابرتز و جیسون سودیکیس، از اواخر آوریل در اکران بین المللی خواهد بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد