نمایشگاه صد سالگی فرانک سیناترا در لس آنجلس

نمایشگاه صد سالگی فرانک سیناترا در لس آنجلس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نمایشگاه «سیناترا: یک نماد آمریکایی» با هدف بزرگداشت زندگی و آثار فرانک سیناترا، خواننده و بازیگر بزرگ آمریکایی در موزه گرمی لس آنجلس، برگزار شده

آگهی

نمایشگاه «سیناترا: یک نماد آمریکایی» با هدف بزرگداشت زندگی و آثار فرانک سیناترا، خواننده و بازیگر بزرگ آمریکایی در موزه گرمی لس آنجلس، برگزار شده است. فرانک سیناترا یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین هنرمندان قرن بیستم است و این نمایشگاه به مناسبت صدمین سال تولد او، دسامبر ۲۰۱۵ برگزار شده است.

باب سنتلی، مدیر موزه گرمی با اشاره به همکاری خانواده سیناترا می گوید: «بسیاری از این اشیا، شاید نود درصد آنها از خانواده و از بایگانی خانوادگی گرفته شده اند. بیشتر آنها هرگز به نمایش در نیامده اند. در گذشته فقط نمایشگاه عکس های او را داشته ایم، این اولین و تنها نمایشگاه از این نوع است.»

نمایشگاه شامل آلبوم های طلا و پلاتین، نه جایزه گرمی، اسکار سال ۱۹۴۵ برای بازی در فیلم کوتاه «خانه ای که در آن زندگی کردم» و گلدن گلوب برا ی بازیگر نقش دوم در سال ۱۹۵۴ است. این نمایشگاه چند رسانه ای با گذری به محل تولد او در نیوجرسی تا هالیوود و مسیر موفقیت او، داستان یکی از معروفترین هنرمندان نمایشی و زندگی واقعی در پس موسیقی و میراث او را نشان می دهد.

باب سنتلی اضافه می کند: «من شخصا پیش از شروع تحقیق برای این پروژه از میزان فعالیت های اجتماعی و سیاسی او اطلاعی نداشتم. او کسی بود که فهمیده بود با موقعیت ممتازی که دارد می تواند به تغییر بعضی چیزها کمک کند یا دست کم به ما آمریکایی ها کمک کند واقعیت ها و مشکلات را از زوایه دیگری ببینیم.»

با فروش بیش از ۱۵۰ میلیون ترانه در سطح دنیا، آثار فرانک سیناترا از پرفروش ترین های تاریخ موسیقی محسوب می شود. فرانک سیناترا سال ۱۹۹۸ درگذشت. نمایشگاه «سیناترا: نماد آمریکایی» تا فوریه در موزه گرمی لس آنجلس برقرار است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟