شیفتگی ظاهر شدن در تلویزیون و رسانه ها در فیلم «به من خوش آمدید»

شیفتگی ظاهر شدن در تلویزیون و رسانه ها در فیلم «به من خوش آمدید»
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

فیلم کمدی آمریکایی «به من خوش آمدید» داستان زنی دچار اختلال روحی و ناپایداری شخصیتی است. اختلال خودبزرگ بینی او پس از برنده شدن در لاتاری وارد مرحله

آگهی

فیلم کمدی آمریکایی «به من خوش آمدید» داستان زنی دچار اختلال روحی و ناپایداری شخصیتی است. اختلال خودبزرگ بینی او پس از برنده شدن در لاتاری وارد مرحله تازه ای می شود.

آلیس کلگ، شخصیت فیلم با پول لاتاری یک برنامه تلویزیونی مخصوص خودش را با شرکت خودش می سازد.

شیرا پیون، کارگردان فیلم در باره موضوع این کمدی می گوید: «به نظر من بین اختلال روانی و فرهنگ تلویزیونی و رسانه ای ما تلاقی جالبی وجود دارد. فکر می کنم بازتابی از یکدیگر هستند. با دیدن شخصیت فیلم، زنی که نوعی اختلال روحی دارد و با پول، یک برنامه تلویزیونی برای خودش راه می اندازد، می توانیم شیفتگی به ظاهر شدن در تلویزیون را ببینیم.»

کریستین ویگ بازیگر ۴۱ ساله آمریکایی درنقش آلیس کلگ که معمولا در نقش های کمدی ظاهر می شود می گوید: «این یک کمدی متعارف نیست و هدفش هم جک و خندان مخاطب نیست.»
کارگردان فیلم در ادامه می افزاید: «این داستانی واقعی است که باید با دقت و امانت بیان کنیم. اما جنبه کمدی فیلم این است که این زن برای پیشبرد زندگیش همه چیز را بیهوده و بی محتوا می کند.»

فیلم آمریکایی «به من خوش آمدید» اولین بار در جشنواره سال ۲۰۱۴ فیلم تورنتو به نمایش در آمد و هم اکنون در سینماهای آمریکا بر روی پرده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد