بیورک در موزه هنر مُدرن نیویورک

بیورک در موزه هنر مُدرن نیویورک
Copyright 
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

موزه هنر مُدرن نیویورک نمایشگاهی از بیورک، خواننده و آهنگساز ایسلندی برگزار کرده است. بیورک که سال ۱۹۹۳ با آلبوم Debut شهرتی جهانی یافت، تاکنون هشت

آگهی

موزه هنر مُدرن نیویورک نمایشگاهی از بیورک، خواننده و آهنگساز ایسلندی برگزار کرده است. بیورک که سال ۱۹۹۳ با آلبوم Debut شهرتی جهانی یافت، تاکنون هشت آلبوم تولید کرده است. این نمایشگاه سمعی و بصری ادای دینی است به بیست سال کار خلاقانه و یگانه او.
کلاوس بیزنباخ، مدیر مشاور این نمایشگاه توضیح می دهد: «نمی خواستم بیورک را تنها یک هنرمند تجسمی معرفی کنم. او موسیقیدان و آهنگسازی با استعدادی است که سبک های کلاسیک و پاپ و فانک را تلفیق کرده است. نمی خواستم او را مجمسه ساز یا نقاش معرفی کنم و به این دلیل هم بود که از عکاسان و فیلمسازان و معماران مختلف خواستم که آثار تجسمی این نمایشگاه را خلق کنند.»
علاوه بر آثار تجسمی یگانه، این نمایشگاه عکس ها، لباس ها و بخش هایی از دفتر خاطرات بیورک را نیز شامل می شود. راهنمای صوتی ویژه نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد که به آنها امکان می دهد هر چه بهتر و بیشتر با دنیای بیورک آشنا شوند.
کلاوس بیزنباخ می گوید: «هدف این بود که فضایی ساخته شود که به هر کس امکان دهد تجربه ای سمعی و عمیقا شخصی از آثار بیورک بدست آورد. در این نمایشگاه باید گوش ها را تیز کرد و بیورک را کشف کرد. هشت آلبوم بیورک که اینجا می بینید هم در واقع به مثابه هشت فصل از زندگی هنری هنرمند است کُنه این نمایشگاه را شکل می دهد.»
در این نمایشگاه، کلیپ ترانه «بلک لیک» از آلبوم جدید بیورک به نمایش گذاشته شده است. این آلبوم که Vulnicura نام دارد قرار است بهار امسال به بازار ارائه شود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟