نمایشگاه آثار دیوید بویی در پاریس

نمایشگاه آثار دیوید بویی در پاریس
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

نمایشگاه پنج دهه فعالیت دیوید بویی، آهنگساز، خواننده، بازیگر و نقاش بریتانیایی که از سال ۲۰۱۳ در لندن آغاز شد، اکنون به پاریس رسیده است. در این

آگهی

نمایشگاه پنج دهه فعالیت دیوید بویی، آهنگساز، خواننده، بازیگر و نقاش بریتانیایی که از سال ۲۰۱۳ در لندن آغاز شد، اکنون به پاریس رسیده است.

در این نمایشگاه که از سوم مارس در سالن ارکستر فیلارمونیک پاریس دایر شده، ۳۰۰ قطعه مربوط به موضوعات مختلف زندگی هنری دیوید بویی از جمله دست نوشته شعرها، عکس ها و لباس های بازیگری او به نمایش درآمده است. ویکتوریا براوکز، برپا دارنده نمایشگاه می گوید: “زندگی دیوید بویی لایه های بسیاری دارد. هنرمندی که به نظر می رسد پیشینه ای معمولی دارد اما ستاره ای است که راه پر فراز و نشیبی را طی کرده است. آثار موسیقیایی و هنرهای تجسمی او دربرگیرنده عناصر هنر اروپایی و حتی ژاپنی است.”

نمایشگاه آثار دیوید بویی در حقیقت یک تجربه چند رسانه ای است و هر بازدید کننده یک دستگاه هدست دریافت می کند که می تواند با آن آهنگ ها و مصاحبه های بویی را گوش کند.

ویکتوریا براوکز، برپا دارنده نمایشگاه: “ایده این نمایشگاه این است که شما هدفونی بر گوش خود دارید که در هر نقطه نمایشگاه شما را همراهی می کند و شما احساسی همه سویه از هنر چند جانبه دیوید بویی را تجربه می کنید. زیرا این نمایشگاه مجموعه ساده ای از اشیا نیست، بلکه می توان از آن بسیار آموخت.”

نمایشگاه پنج دهه فعالیت دیوید بویی قبل از پاریس در لندن، سائو پائولو، برلین، و شیکاگو دایر بوده و تا پایان ماه مه امسال در پاریس برپاست. این نمایشگاه سپس به استرالیا و هلند خواهد رفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«تجربه مُد ووگ» در دوبی؛ معرفی طراحان نوظهور

هجوم هواداران به بریتنی اسپیرز در جریان سفر او به اسرائیل

آیا ارزش زنان در هند از گاو کمتر است؟