فیلم هایی که سال ۲۰۱۵ اکران خواهند شد - بخش دوم

فیلم هایی که سال ۲۰۱۵ اکران خواهند شد - بخش دوم
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

فیلم “تومارولند“، یک فیلم علمی- تخیلی پر ماجراست که جرج کلونی نقش اول آن را بر عهده دارد و قرار است در ۲۲ ماه مه ۲۰۱۵ اکران شود. کارگردان فیلم براد

آگهی

فیلم “تومارولند“، یک فیلم علمی- تخیلی پر ماجراست که جرج کلونی نقش اول آن را بر عهده دارد و قرار است در ۲۲ ماه مه ۲۰۱۵ اکران شود. کارگردان فیلم براد برد آمریکایی است و فیلمنامه آنرا براد برد و دامون لیندلوف نوشته اند. تهیه کننده فیلم نیز شرکت “والت دیزنی پیکچرز” است.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که یک نوجوان نابغه مخترع به نام فرانک و یک نوجوان سرشار از کنجکاوی های علمی به نام کیسی، در یک سرنوشت مشترک ماموریت می یابند تا اسرار مکانی به نام تومارولند را که در حافظه مشترک خود دارند کشف کنند. آنها به این مکان سفر می کنند و ناگهان متوجه می شوند که هر حرکت و فعالیت شان بر خود آنها و بر جهان تاثیر می گذارد.

فیلم جهان ژوراسیک، به کارگردانی کالین تروورا، فیلمی است علمی- تخیلی و چهارمین اقتباس از رمان “پارک ژوراسیک” نوشته مایکل کرایکتون، پزشک و نویسنده آمریکایی. این رمان در سال ۱۹۹۰ نگاشته شده و داستان جزیره ای است که در آن یک دانشمند با استفاده از “دی. ان. ای” دایناسور کشف شده در خون یک پشه، به شبیه سازی تعدادی دایناسور دست می زند. این دانشمند قصد دارد جزیره را تبدیل به گردشگاهی برای مردم کند اما با خارج شدن کنترل کامپیوترها از دست کارشناسان، دایناسورها آزاد می شوند و انسان های جزیره را می خورند. استیون اسپیلبرگ کارگردان آمریکایی در سال ۱۹۹۳ اولین فیلم از این سری چهارگانه را با اقتباس از این رمان کارگردانی کرد.

مینیون ها، یک فیلم انیمیشن کمدی آمریکایی است که پیر کافین و کیل بالدا آن را کارگردانی کرده و استودیو یونیورسال توزیع کننده آن است. داستان فیلم، سرگذشت مینیون ها یعنی موجودات زرد کوچکی است که هدفشان جستجوی تبه کاران خبره و قرار گرفتن در خدمت آنها است. اما پس از آنکه در جریان یک حادثه استادان خود نظیر دراکولا و یک دایناسور را از دست می دهند، تصمیم به منزوی کردن خود می گیرند. اما سرانجام سه نفر از آنها با سفر به نیویورک و لندن بار دیگر به جستجوی تبهکاران می روند و در این راه با هم به رقابت می پردازند.
این فیلم در ماه های ژوئن و ژوئیه ۲۰۱۵ اکران خواهد شد.

هفتمین قسمت از مجموعه “جنگ ستارگان“، با نام “نیرو برمی خیزد“، در اواخر سال ۲۰۱۵ اکران خواهد شد. این فیلم با کارگردانی جی.جی.آبرامز ساخته شده و استودیوی والت دیزنی پیکچرز تهیه کننده آن است. از بین بازیگران قدیمی این مجموعه، هریسون فورد، مارک همل و کاری فیشر در این فیلم حضور دارند و بازیگرانی چون آدام درایور، اندی سرکیس، دومهنل گیلسون و اسکار آیزاک به این مجموعه پیوسته اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

فیلم چی ببینیم؟ با آثار محبوب کارگردان‌های سرشناس آشنا شوید

جوایز فیلم اروپا؛ با ۵ فیلم برتر اروپایی سال ۲۰۲۳ آشنا شوید

شمارش معکوس برای اعلام برنده جایزه «لوکس» پارلمان اروپا به فیلم برتر ۲۰۲۳ آغاز شد