Eventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
Find Us
آگهی

یک تور غذامحور و استراحتی به صرف قهوه در قطر

یک تور غذامحور و استراحتی به صرف قهوه در قطر
Copyright euronews
Copyright euronews
نگارش از Euronews
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلب
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

قطر 365 با بازدید از جشنواره بین‌المللی غذای قطر و نمایشگاهی که به قهوه اختصاص داده شده است، از لذت غذا برای شما سخن به میان می‌آورد.

آگهی

در قطر، مردمانی با بیش از 100 ملیت زندگی می‌کنند. به دلیل این تنوع فرهنگی بالا، عرصه غذا در این کشور همواره در حال تحول است. تیم قطر 365 دریافت که هر آنچه باب طبع حس چشایی شما باشد، در اینجا موجود است. عادل حلیم سفر خوراکی‌محور خود را در جشنواره بین‌المللی غذای قطر آغاز کرد. این رویداد سالانه بر اهمیت غذا در میان شهروندان قطری و ساکنان آن تأکید می‌کند، و امکان امتحان کردن نمونه غذا از بیش از 100 غرفه را فراهم می‌سازد که غذاهایی از سراسر جهان ارائه می‌دهند.

سرآشپز ناجات کاناچه، اهل مراکش، در میان ستاره‌های مهمان این مراسم بود و طعم سبک آشپزی آوانگارد خود را به عادل نشان داد.

همانطور که عادل در پارک البیدا راه می‌رفت، تور غذایی‌اش او را به معنای واقعی کلمه به سطحی دیگر برد. «شام در آسمان» دقیقاً همین کار را کرد. این تجربه میل کردن شاهانه غذا در ارتفاع 50 متری از سطح زمین اتفاق می‌افتد. افرادی که برای میل کردن شام آمده‌اند، ضمن حضور در ارتفاع از منظره منحصربه‌فرد افق دوحه هم لذت می‌برند.

نمایشگاه «پرورش کوپی، نوشیدن قهوه» یک مراسم گرامیداشت قهوه است که به میزبانی موزه ملی قطر برگزار می‌شود. این نمایشگاه، زمینه غنی تبادل فرهنگی را نشان می‌دهد. لیلا حمیرا دریافت که قهوه، زبانی جهانی است که تنوع و وحدت فرهنگی را ارج می‌نهد. این نمایشگاه، سفر این نوشیدنی محبوب را از ریشه‌های اتیوپیایی آن در قرن‌ها پیش تا پذیرش و ایجاد تغییر در آن در کشورهایی مانند اندونزی و قطر نشان می‌دهد.

هم‌رسانی این مطلب

مطالب مرتبط

پایان رؤیای زن ۶۰ ساله‌ای که به مسابقات «ملکه زیبایی» آرژانتین راه یافت