NewsletterخبرنامهEventsمناسبت هاپادکست ها
Loader
ما را پیدا کنید
آگهی

موتورسیکلتی که رئیس جمهوری پیشین فرانسه با آن پنهانی به دیدار معشوقه‌اش می‌رفت، به حراج گذاشته شد

فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور سابق فرانسه به همراه شریک زندگی‌اش، ژولی گایه
فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور سابق فرانسه به همراه شریک زندگی‌اش، ژولی گایه Copyright AP
Copyright AP
نگارش از یورونیوز فارسی
تاریخ انتشار
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

موتورسیکلتی که فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور سابق فرانسه با استفاده از آن مخفیانه به سر قرار‌های عاشقانه با ژولی گایه، بازیگر فرانسوی می‌رفت امروز ۲۶ مه در عمارت آرتینی واقع در منطقه «مونت بازن» به حراج گذاشته شد.

آگهی

گفته می‌شود این موتورسیکلت پیاجو که قیمت واقعی آن هزار و ۳۰۰ یورو است به دلیل جنجالی بودنش به قیمت پایه ۱۰ هزار یورو به حراج گذاشته شده است.

روابط عاشقانه فرانسوا اولاند و ژولی گایه، هنرپیشه فرانسوی در سال ۲۰۱۴ و زمانی که آقای اولاند در کاخ الیزه حضور داشت، توسط مجله کلوزر افشا شد. آن زمان والری تریرولر،‌ روزنامه‌نگار، شریک زندگی رئیس جمهوری وقت فرانسه بود. هرچند آن‌ها باهم ازدواج نکرده بودند اما خانم تریرولر رسما بانوی اول فرانسه محسوب می‌شد.

مجله کلوزر در گزارشی نوشت که آقای رئیس جمهوری با کلاه ایمنی‌ سوار موتورسیکلتش شده و به صورت مخفیانه برای دیدن خانم گایه از کاخ الیزه خارج شده است. هرچند افشای این ماجرا جنجالی در فرانسه به پا کرد اما بسیاری بر این باور بودند که این «رابطه عاشقانه رئیس جمهور» یک موضوع خصوصی است و تنها به خود آقای اولاند مربوط است. کاخ الیزه نیز این گزارش را نقض حریم زندگی خصوصی خواند.

مدتی پس از این افشاگری‌ بود که موتورسیکلت به فروش گذاشته شد و زوجی جوان آن را خریداری کردند. آن‌ها در ابتدا نمی‌دانستند صاحب این دستگاه چه کسی است و زمانی که سند ثبتی آن را مشاهده کردند متوجه شدند که مالک قبلی این موتورسیکلت کاخ الیزه است. این زوج در نهایت زمانی که آقای اولاند قراردارد فروش موتورسیکلت را امضا کرد، سند آن را دریافت کردند.

آقای اولاند در گواهی گواهی اصالت آن نوشت: «تقدیم به پاتریک و مانولا که این شانس را داشتند که سوار موتورسیکلت من شوند و شادی خود را به اشتراک بگذارند».

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید 

فرانسوا اولاند بیش از ۳۰ سال با همقطار سیاسی خود سگولن رویال زندگی کرد. آنها که هیچ وقت به صورت رسمی ازدواج نکرده بودند در سال ۲۰۰۷ از یکدیگر جدا شدند. آقای اولاند در سال ۲۰۱۰ با ولری تریرولر وارد رابطه شد، این رابطه هم چند سال بیشتر دوام نیاورد و سرانجام در سال ۲۰۲۲ با خانم گایه ازدواج کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند

عقب‌نشینی فرانسه؛ ماکرون انجام اصلاحات انتخاباتی در کالدونیای جدید را به تعویق انداخت

نروژ،اسپانیا،ایرلند کشور فلسطین را به رسمیت شناختند؛ لهستان حمایت کرد؛ فرانسه:شرایط هنوز فراهم نیست