دبل قهرمانی قرمزها؛ پرسپولیس با شکست استقلال فاتح جام حذفی شد

قهرمانی پرسپولیس در فینال جام حذفی مقابل استقلال
قهرمانی پرسپولیس در فینال جام حذفی مقابل استقلال Copyright شبکه‌های اجتماعی
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

تیم پرسپولیس چهارشنبه شب در دیدار حساس فینال جام حذفی فوتبال ایران با شکست استقلال، حریف سنتی سرخ‌پوشان پایتخت، عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

آگهی

این دیدار که یکصد یکمین دربی پایتخت به شمار می‌رفت پیش از برگزاری به دلیل حواشی مربوط به مصاحبه‌های سرمربی آبی‌پوشان پس از قهرمانی پرسپولیس در مسابقات لیگ و همچنین کنفرانس خبری قبل از مسابقه فینال حذفی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار شده بود.

سرخپوشان در این مسابقه ابتدا با گل مهدی ترابی که در دقیقه ۳۰ از روی یک ارسال از سمت راست و با ضربه‌ای دقیق به ثمر رسید پیش افتادند.

رسانه‌های اجتماعی
شادی پس از گل نخست پرسپولیس که توسط مهدی ترابی به ثمر رسیدرسانه‌های اجتماعی

در حالیکه داور مسابقه ۹ دقیقه وقت اضافه برای این مسابقه در نظر گرفته بود استقلال از روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۹۰ به اضافه ۱۰ با ضربه سر محمدحسین مرادمند گل تساوی را به ثمر رساند.

شاگردان یحیی گل محمدی اما در دقیقه ۱۱۵ وقت اضافه دوم مسابقه باز هم از روی یک ضربه ایستگاهی که امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس به صورت مستقیم وارد دروازه استقلال کرد به گل رسیدند و با نتیجه ۲ بر ۱ فاتح این دیدار شدند.

پرسپولیس که پیش از این با برتری در دربی برگشت مسابقات لیگ مقابل استقلال و پیروزی در دیدارهای باقی مانده موفق به کسب جام شده بود با شکست دوباره رقیب سنتی در فینال حذفی، دبل قهرمانی را در این فصل به نام خود ثبت کرد.

سرخ‌پوشان بدین ترتیب به دلیل قهرمانی در مسابقات لیگ و حذفی بدون انجام مسابقه‌ای دیگر کاپ سوپرجام را نیز تصاحب خواهند کرد.

این دیدار حواشی زیادی از جمله تعویض داور مسابقه اشکان خورشیدی به دلیل مصدومیت، درگیری بین بازیکنان، پرتاب سنگ و بطری از سوی تماشاگران و اخراج سرمربی استقلال از زمین مسابقه به همراه داشت.

وریا غفوری، کاپیتان پیشین آبی‌پوشان پایتخت که پیش از این دیدار اعلام کرده بود قصد دارد با حضور در ورزشگاه آزادی برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند مورد تشویق تماشاگران استقلال قرار گرفت.

توییتر یورونیوز فارسی را دنبال کنید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حواشی لغو پرواز کاروان پرسپولیس به عربستان؛ سرخ‌پوشان یکشنبه به ریاض می‌روند

«گل‌محمدی می‌رود و با ساپینتو تمدید نمی‌کنند»؛ گمانه‌زنی‌ها در مورد فرجام نیمکت پرسپولیس و استقلال

دربی کسل‌کننده تهران باز هم صفر صفر شد؛ پرسپولیس و استقلال به تساوی رضایت دادند