دربی شماره ۱۰۰؛ پرسپولیس با شکست استقلال صدرنشین لیگ برتر ایران شد

مسابقه پرسپولیس و استقلال
مسابقه پرسپولیس و استقلال Copyright عکس از ایرنا (پیام ثانی)
Copyright عکس از ایرنا (پیام ثانی)
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پرسپولیس با شکست استقلال که مدافع عنوان قهرمانی است، ۵۷ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

آگهی

صدمین رویارویی پرسپولیس و استقلال و دربی پایتخت با پیروزی قرمزهای تهران به پایان رسید تا این تیم حداقل تا مشخص شدن نتیجه مسابقه روز دوشنبه سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی صدرنشین لیگ برتر ایران باشد. 

تک گل این مسابقه را که در چارچوب بیست و هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر ایران، عصر روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، عیسی آل کثیر در دقیقه ۵۰ بازی و در پی ارسال پاس عمقی مهدی ترابی به ثمر رساند. 

بدین ترتیب، عیسی آل کثیر تعویض طلایی یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس لقب گرفت که در دقیقه ۴۶ جایگزین مهدی عبدی، مهاجم جوان قرمزهای پایتخت شده بود. عیسی آل کثیر پس از به ثمر رساندن این گل، با درآوردن پیراهن خود به شادی پرداخت که این اقدام او منجر به دریافت کارت زرد از سوی پیام حیدری، داور بازی شد.

عکس از ایرنا(پیام ثانی)
شادی گل عیسی آل کثیرعکس از ایرنا(پیام ثانی)

رسانه‌های ایران شمار تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی را حدود ۴۰ هزار نفر برآورد کردند. دربی پیشین تهران بدون حضور تماشاگر برگزار شده بود و در مسابقه امروز نیز جای تماشاگران زن در ورزشگاه آزادی همچنان خالی بود. 

 بر پایه گزارش این رسانه‌ها، بین دو نیمه خطر ریزش سکوهای طبقه دوم آزادی باعث شد تا تماشاگران بخشی از سکوهای ورزشگاه را ترک کنند؛ ورزشگاهی که پیش از این بارها نسبت به نیاز فوری آن به بازسازی و بهسازی هشدار داده شده است. 

پرسپولیس با شکست استقلال که مدافع عنوان قهرمانی است، ۵۷ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. استقلال تهران نیز با ۵۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

جایگاه هر دو تیم در پی مشخص شدن نتیجه بازی روز دوشنبه تیم سپاهان که با ۵۵ امتیاز و به دلیل گل زده کمتر نسبت به استقلال در رتبه سوم قرار دارد، قابل تغییر خواهد بود.

با توجه به نزدیکی امتیاز سه تیم صدرنشین لیگ برتر ایران، مسابقه‌های سه هفته پایانی این رقابت بسیار حساس خواهد بود. پرسپولیس هفته آینده به مصاف پیکان خواهد رفت و استقلال نیز میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. تیم سپاهان نیز مهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود. تیم سپاهان نیز مهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید 

در دیگر بازی روز یکشنبه، تراکتورسازی تبریز با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان تهران، ۴۶ امتیازی شد و به جایگاه چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شهرآورد ۱۰۳ تهران؛ پرسپولیس به قهرمانی امیدوار می‌شود یا استقلال راه خود را جدا می‌کند؟

دربی ۱۰۲ پرسپولیس و استقلال؛ اولین بازی در لیگ ایران با وی‌ای‌آر

رستگاری در هفته پایانی؛ پرسپولیس برای پنجمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد