تیراندازی در تگزاس؛ مردی با شلیک گلوله پنج نفر از همسایگان خود را کشت

تیراندازی در تگزاس
تیراندازی در تگزاس Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مردی در تگزاس پس از آنکه همسایگانش از او خواستند به تیراندازی در حیاط خانه‌اش پایان دهد، خشمگین شد و ۵ نفر از آنها را به ضرب گلوله کشت.

آگهی

در پی تیراندازی فردی در ایالت تگزاس آمریکا، دست‌کم ۵ نفر از جمله یک کودک ۸ ساله کشته شدند. 

به گزارش رویترز مرد مسلح، صبح روز شنبه در سن جاستینو تگزاس به همسایگانش که از او خواسته بودند به تیراندازی در حیات خانه‌اش پایان دهد، شلیک و جان ۵ نفر را گرفت. عامل این حمله توانسته فرار کند و همچنان تلاش‌های پلیس و نیروهای امنیتی برای دستگیری او ادامه دارد. 

گرگ کیرز کلانتر سن جاستینو، شهری که این جنایت در آنجا رخ داده گفت که قاتل فرانسیسکو اورویزا نام دارد و مردی ۳۸ ساله است. او همچنین با اشاره به اینکه عامل این حمله توانسته از دست ماموران پلیس فرار کند، تاکید کرد که تلاش برای دستگیری او در جنگل ملی سام هوستون در حوالی شهر سن جاستینو ادامه دارد. آقای کیرز همچنین اضافه کرد که ماموران پلیس با سگ‌ها و همچنین سوار بر اسب و البته پهپادها به دنبال یافتن عامل این تیراندازی هستند. 

مقام‌های پلیس گفته‌اند که تمامی قربانیان اهل کشور هندوراس هستند اما اسامی آنها منتشر نشده است. 

کیرز می‌گوید قاتل وارد خانه قربانیان که در مجموع ۱۰ نفر آنجا ساکن بودند شده و شروع به تیراندازی می‌کند. ۵ نفر از این تیراندازی جان سالم به در برده و ۵ نفر دیگه کشته شده‌اند. 

بر اساس گزارش پلیس، فرانسیسکو اورویزا از خانه خارج شده و در حیاط خانه‌اش شروع به تیراندازی کرده که اعتراض همسایگان را به دنبال داشته است. یکی از کسانی که از این تیراندازی جان سالم به در برده به رویترز می‌گوید: «ما پس از شنیدن صدای تیراندازی بیرون رفتیم و به او گفتیم تمامش کن، ما داریم بچه‌مان را می‌خوابانیم.» 

به گفته این شاهد در ادامه هم قربانیان و هم عامل تیراندازی به خانه خود رفته‌اند. اما سپس فرانسیسکو اورویزا به خانه این همسایه رفته و آنها را با ضرب گلوله کشته است. 

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

مقام‌های پلیس می‌گویند قربانیان با شلیک گلوله به سر کشته شده‌اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تیراندازی در ایالت «مین» آمریکا ده‌ها کشته و زخمی برجا گذاشت؛ مهاجم همچنان متواری است

تیراندازی در دانشگاه میشیگان در آمریکا چند کشته و مجروح بر جای گذاشت

تیراندازی در کالیفرنیا؛ ۶ نفر از جمله یک نوزاد و مادر نوجوانش کشته شدند