رونمایی شرکت فورد از یک ون الکتریکی جدید و سازگار با محیط زیست

Ford logo
Ford logo Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

قرار است این خودرو سال آینده وارد بازار شود و گفته می‌شود مناسب استفاده در شهرهایی مانند پاریس است، یعنی جایی که مقامات شهری قصد دارند ورود خودروهای با سوخت فسیلی را به مرکز شهر ممنوع کنند.

آگهی

شرکت خودروسازی آمریکایی فورد، از یک ون الکتریکی جدید با هدف جذب مشتریان بیشتر در ایالات متحده و اروپا رونمایی کرد. این ون الکتریکی جدید، در واقع مدل اصلاح شده ون‌های کوچکتر تجاری برای استفاده در بازارهای عمدتا اروپایی است و نمونه آن با سوخت بنزینی و دیزلی نیز ساخته شده است.

این ون جدید حدود ۲۵ درصد بزرگتر از مدل‌های فعلی است و می‌تواند بارهای سنگین‌تری را جابجا کند.

قرار است این خودرو سال آینده وارد بازار شود و گفته می‌شود مناسب استفاده در شهرهایی مانند پاریس است؛ یعنی جایی که مقامات شهری قصد دارند ورود خودروهای با سوخت فسیلی را به مراکز شهر ممنوع کنند.

با این حال از آنجا که همه کشورهای اروپایی به سرعت به سمت استفاده گسترده از وسایل نقلیه الکتریکی پیش نمی‌روند، فورد اعلام کرد خط تولید دیگر خودروهای بنزین سوخت را حفظ خواهد کرد و در این زمینه نیز تابستان امسال مدل‌های جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد.

تد کانیس، از مدیران ارشد فورد اعلام کرد که این شرکت انتظار دارد مشتریانی از ایالات متحده نیز خریدار این مدل جدید الکتریکی شوند و بتوانند از این مسیر، از تخفیف‌های مالیاتی وضع شده توسط دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا بهره ببرند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

کدام شهرهای اروپا بیشترین تلاش را برای مبارزه با آلودگی هوا دارند؟

پلیس فرانسه ۸ کنشگر محیط زیست را که وارد یک کارخانه مواد شیمیایی شده بودند بازداشت کرد

تصویب قانون مقابله با بوم‌کُشی؛ پارلمان اروپا جدی‌ترین موارد تخریب اکوسیستم را جرم‌انگاری کرد