شهردار ۶۸ ساله تورنتو پس از افشای روابط عاشقانه‌اش با کارمند ۳۱ ساله استعفا داد

جان توری، شهردار مستعفی تورنتو
جان توری، شهردار مستعفی تورنتو Copyright Arlyn McAdorey/AP
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شهردار تورنتو در بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف عمیق بابت روابطی که با کارمند جوان خود داشته، تاکید کرد که برای جبران اعتماد از دست رفته خانواده‌اش همه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

آگهی

جان توری، شهردار تورنتو، روز جمعه، اندکی پس از آنکه روزنامه تورنتو استار گزارش داد که او با یکی از کارکنان جوان خود رابطه داشته است، از سمت خود استعفا داد.

توری، ۶۸ ساله، در بیانیه ای با اعلام کناره‌گیری خود، گزارش این روزنامه را تایید و گفت که این رابطه در اوایل امسال به پایان رسیده بود و کارمند مذکور شهرداری را ترک کرده است.

توری اشاره‌ای به هویت این کارمند نکرد اما روزنامه استار به نقل از منابعی که نامشان فاش نشده، گزارش داد که معشوقه مذکور یک زن ۳۱ ساله بوده که به عنوان مشاور شهردار تورنتو فعالیت می‌کرده است.

توری در بیانیه‌ای که در این خصوص منتشر کرده نوشت: «من عمیقا متاسفم و از مردم تورنتو و از همه کسانی که از اقدامات من صدمه دیده‌اند، بی هیچ قید و شرطی عذرخواهی می‌کنم.»

او گفت: «بیشتر از همه، از همسرم، بارب و خانواده‌ام که بیش از هر کس دیگری ناامید شده‌ام، عذرخواهی می‌کنم.» توری همچنین اضافه کرد که این رابطه در طول همه گیری کووید-۱۹ آغاز شد و «اوایل سال جاری با رضایت دوطرفه پایان یافت.»

او گفت که با کارمندان شهر و جنیفر مک‌کلوی معاون شهردار برای اطمینان از انتقال منظم امور مربوطه به مسئولان جدید شهرداری همکاری خواهد کرد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

آقای توری در ادامه بیانیه خود نوشت: «من عمیقا متاسفم که مجبور شدم از شغلی که دوست دارم در شهری که حتی بیشتر آن را دوست دارم کنار روم. من قلبا معتقدم که بهترین کار این است که خودم را کاملا متعهد به کارهایی کنم که برای ترمیم روابط خانوادگی‌ام ضروری است.»

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

پرونده فساد مالی «قطر گیت»؛ دو عضو دیگر پارلمان اروپا بازداشت شدند

نخست‌ وزیر بریتانیا عضو بانفوذ کابینه‌اش را در پی رسوایی مالیاتی برکنار کرد

دیوان عالی کانادا: استفاده از کاندوم می‌تواند شرط رضایت در رابطه جنسی باشد