جلسه شورای امنیت درباره ایران؛ آمریکا از معترضان حمایت کرد، روسیه به نفع جمهوری اسلامی موضع گرفت

اعتراضات در ایران
اعتراضات در ایران Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

آخرین خبرها و گزارش‌ها درباره اعتراضات سراسری ایران و واکنش‌های بین‌المللی به آن‌ در روز چهارشنبه ۱۱ آبان (۲ نوامبر) را در این مطلب پیگیری کنید.

آگهی

هفتمین هفته اعتراضات ایران در حالی ادامه می‌یابد که خشونت ماموران امنیتی در مقابل معترضان افزایش یافته و واکنش‌های گسترده داخلی و بین‌المللی را بدنبال داشته است.

ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده حاکی از ضرب و جرح، حمله و شلیک مستقیم به معترضان توسط ماموران امنیتی است.

همزمان امروز چهارشنبه نشست غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل متحد به ابتکار آمریکا و آلبانی در رابطه با اعتراضات جاری ایران برگزار می‌شود که همه کشورها می‌توانند در آن شرکت کنند. شیرین عبادی، حقوق‌دان و برنده جایزه صلح نوبل و نازنین بنیادی، بازیگر و کنشگر ایرانی در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

اگرچه گزارش‌ها حاکی از افزایش موج بازداشت دانشجویان و دانش‌آموزان است اما دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در نقاط مختلف کشور همچنان صحنه اعتراض و تحصن آن‌ها است.

دسترسی کاربران به اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها در نقاط مختلف ایران همچنان بسیار دشوار و فقط با استفاده از فیلترشکن‌ و پروکسی امکان‌پذیر است.

آخرین خبرها و گزارش‌ها درباره اعتراضات سراسری ایران و واکنش‌های بین‌المللی به آن‌ در روز چهارشنبه ۱۱ آبان (۲ نوامبر) را در این مطلب پیگیری کنید. 

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

شبهه‌های وارده به روایت رسمی؛ چرا گروهی از مردم به حادثه شاهچراغ مشکوکند؟

دست‌کم ۵ مامور انتظامی ایران در کمین مسلحانه در سیستان و بلوچستان کشته شدند

نزاع خونین مأموران نظامی با اعضای جیش‌العدل در سیستان و بلوچستان؛ مقامات از پایان درگیری خبر دادند