فرانسه کمک‌های مالی به روسپی‌هایی که دیگر تمایلی به ارائه خدمات جنسی ندارند را افزایش داد

روسپیگری در فرانسه
روسپیگری در فرانسه Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

فرانسه از طرح جدید کمک مالی برای مقابله با روسپیگری رونمایی کرد که این کمک‌های مالی از اول ماه ژوئیه ۲۰۲۲ قابل پرداخت است.

آگهی

فرانسه از طرح جدید کمک مالی برای مقابله با روسپیگری رونمایی کرد که این کمک‌های مالی از اول ماه ژوئیه ۲۰۲۲ قابل پرداخت است.

بر اساس این طرح که روز جمعه در روزنامه رسمی فرانسه منتشر شده است، این کمک‌های مالی به روسپی‌هایی تعلق می‌گیرد که دیگر تمایلی برای ارائه خدمات جنسی ندارند و می‌خواهند وارد محیط‌های کار شوند.

دولت فرانسه برای کمک به این دسته از روسپی‌‌ها با تجدید نظر در قانون پیشین، میزان کمک مالی به هر فرد را ۴ درصد افزایش داده است که رقمی معادل ۳۴۳.۲۰ یورو می‌شود.

این کمک‌های مالی با توجه افزایش شدید تورم در فرانسه، برای هر روسپی با یک فرزند، ۴۴۹.۲۸ یورو، با دو فرزند، ۵۵۵.۳۶ یورو و با سه فرزند، ۶۶۱.۴۴ یورو خواهد بود. همچنین بنا به این طرح، روسپی‌هایی که بیش از ۳ فرزند داشته باشند به ازای هر فرزند اضافی ۱۰۶.۰۸ یورو به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

بنا به قانونی که در ۱۳ آوریل ۲۰۱۶ در فرانسه تصویب شد، کمک‌های اجتماعی دو ساله به روسپی‌هایی تعلق می‌گیرد که تعهد دهند دیگر خدمات جنسی ارائه نخواهند داد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتقادات به قانون مقابله با فعالیت کارگران جنسی در اسپانیا؛ «فقط روسپیگری زیرزمینی خواهد شد»

دولت فرانسه برای مبارزه با روسپیگری کودکان ویدیویی تکان‌دهنده منتشر کرد

مبارزه با روسپیگری کودکان؛ فرانسه از طرح ۱۴ میلیون یورویی رونمایی کرد