نایب رئيس فدراسیون فوتبال ایران به اتهام کلاه‌برداری بازداشت شد

شهره موسوی، نایب رئيس فدراسیون فوتبال ایران
شهره موسوی، نایب رئيس فدراسیون فوتبال ایران Copyright خبرگزاری فارس
Copyright خبرگزاری فارس
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شهره موسوی در ارتباط با پرونده کلاه‌برداری یک شرکت رمزارز در ایران که گفته می‌شود بیش از ۳ هزار نفر شاکی دارد بازداشت و روانه زندان شده است.

آگهی

شهره موسوی، نایب رئيس فدارسیون فوتبال ایران روز شنبه ۲۷ فروردین به اتهام کلاه‌برداری بازداشت و راهی زندان شد.

رسانه‌های داخلی ایران گزارش داده‌اند خانم موسوی بابت یک پرونده کلاه‌برداری در ارتباط با شبکه‌های هرمی و همچنین ارزهای دیجیتال بازداشت شده‌است.

خبرگزاری صدا و سیمای ایران گزارش داده فریدون قربانیان، همسر خانم موسوی که متهم ردیف اول این پرونده است پیشتر بازداشت شده بود. به گفته این خبرگزاری و به نقل از منابع آگاه بازداشت نایب رئيس فدراسیون فوتبال و همسرش در ارتباط با پرونده «رمزارز کینگ مانی» صورت گرفته است.

منابع قضایی در ایران می‌گویند پرونده رمز ارز کینگ مانی بزرگترین پرونده کلاه‌برداری در حوزه رمزارزها در ایران بوده که توسط یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای و هرمی در ایران مشغول فعالیت بوده است. شرکت بازاریابی مذکور در واقع مجموعه بادران است که در رقابت‌های فوتبال دسته اول لیگ ایران نیز حضور دارد. این تیم در سالهای اخیر چندین بار در آستانه صعود به رقابت‌های لیگ برتر و سطح اول فوتبال ایران نیز قرار گرفته بود که این اتفاق هرگز محقق نشد. پیشتر شایعات زیادی در خصوص ممنوع‌الخروجی خانم موسوی در رسانه‌های ایران منتشر شده که او همواره این اخبار را شایعاتی بی‌اساس خوانده بود که هدفش «زیر سوال بردن مدیریت خوب» او در در مجموعه فدراسیون فوتبال است.

گفته می‌شود بیش از ۳ هزار مال‌باخته در پرونده کلاه‌برداری این مجموعه ثبت شکایت کرده و مدعی شده‌اند که چندین هزار میلیارد تومان از اموال آنها از سوی این مجموعه به تاراج رفته است.

بازداشت شهره موسوی در حالی اتفاق افتاده که فدراسیون فوتبال ایران در هفته‌های اخیر وضعیت نابسامانی داشته است. شهاب عزیزی خادم، رئيس فدراسیون در تاریخ ۲۸ بهمن با حکم اعضای هیئت رئيسه فدارسیون فوتبال از کار برکنار شد و از آن زمان این مجموعه ورزشی با سرپرست اداره می‌شود. این در حالیست که تیم ملی فوتبال ایران تا چند ماه دیگر باید در قطر و در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان برود و برابر رقبای قدرتمندی چون انگلستان و آمریکا مسابقه دهد. در چنین شرایطی هنوز مشخص نیست سرنوشت فدراسیون فوتبال و به تبع آن تیم ملی فوتبال ایران در مراحل آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جام جهانی چگونه خواهد بود.

هیچ یک از اعضای فدراسیون فوتبال ایران هنوز واکنشی نسبت به بازداشت خانم موسوی نشان نداده‌اند و مشخص نیست در شرایط کنونی وضعیت هیئت رئيسه فدراسیون فوتبال ایران چگونه خواهد بود.

فریدون قربانیان، همسر خانم موسوی مالک شبکه بازاریابی بادران و رمزارز کینگ مالی در اواسط اسفند ۱۴۰۰ دستگیر شده بود.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال ایران عزل شد

عابدینی به یورونیوز: برای حذف لابی‌گری در انتخابات فدراسیون فوتبال باید اساسنامه را اصلاح کرد

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ایران شد