جانی دپ و امبر هرد دوباره در آمریکا به دادگاه می‌روند

جانی دپ، بازیگر آمریکایی و امبر هرد، همسر سابقش دوباره در آمریکا به دادگاه می‌روند
جانی دپ، بازیگر آمریکایی و امبر هرد، همسر سابقش دوباره در آمریکا به دادگاه می‌روند Copyright آسوشیتدپرس
Copyright آسوشیتدپرس
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

جانی دپ، بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی پس از رسیدگی به پرونده نزاع‌های او با همسر پیشینش، امبر هرد در لندن، روز دوشنبه بار دیگر در آمریکا برای پرونده «همسرآزاری» به دادگاه می‌رود.

آگهی

جانی دپ، بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی پس از رسیدگی به پرونده نزاع‌های خود با همسر پیشینش، امبر هرد در لندن، روز دوشنبه بار دیگر در آمریکا برای پرونده «همسرآزاری» به دادگاه می‌رود.

قرار است رسیدگی به پرونده جانی دپ و امبر هرد به صورت زنده پخش شود و هر دو طرف به همراه ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و بازیگرانی مانند جیمز فرانکو و پل بتانی در دادگاه شهادت دهند.

این پرونده بر اساس مطالب مطرح شده در ستونی در روزنامه واشنگتن‌پست است که توسط خانم هرد در دسامبر ۲۰۱۸ نوشته شده است. او در آنجا خود را «قربانی خشونت خانگی» معرفی می‌کند که پس از طرح ادعاهایش مورد تمسخر قرار گرفته است.

عنوان ستونی که هرد مطالب خود را در آن می نوشت، «من علیه خشونت جنسی صحبت کردم اما با خشم فرهنگمان روبرو شدم. این باید تغییر کند»، انتخاب شده بود.

این هنرپیشه ۳۵ ساله هرگز از دپ که در سال ۲۰۱۱ در صحنه فیلم «خاطرات رام» با او آشنا شد و از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ همسر او بود، نام نمی‌برد اما دپ از او به دلیل افترا شکایت و تقاضای ۵۰ میلیون دلار خسارت کرده است.

دپ، هرد را متهم می‌کند که به دنبال «تبلیغات مثبت برای خودش» پیش از اکران فیلم «آکوامن» است که در آن نقش اصلی را دارد.

هرد هم تقاضای ۱۰۰ میلیون دلار خسارت به دلیل «خشونت و تجاوز جسمی» از سوی دپ کرده است.

در شکایت خانم هرد آمده است: «دعوای بیهوده‌ای که آقای دپ علیه خانم هرد ارائه کرده است، همچنان به این آزار و اذیت ادامه می‌دهد.»

در هر حال قرار است این دادگاه روز دوشنبه و در پی انتخاب هیات منصفه به پرونده نزاع این دو چهره مشهور سینِما رسیدگی کند.

دپ شکایت خود را در ایالت ویرجینیا مطرح کرده است زیرا واشنگتن‌پست در آنجا چاپ می‌شود. این ایالت همچنین با داشتن قوانینی که برای رسیدگی به موضوع افترا دارد، برای شاکیان مطلوب‌تر است هرچند که هر دو طرف پرونده در کالیفرنیا زندگی می‌کنند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

پیشتر دپ در لندن از روزنامه «سان» که او را در جریان پوشش اخبار مضوع احتلافاتش با هرد، «شوهری با دستِ بزن» توصیف کرده بود، شکایت کرد که این شکایت رد شد. تلاش‌های او در ماه مارس گذشته برای تغییر رأی صادر شده توسط این دادگاه در دادگاه تجدید نظر هم بی نتیجه ماند.

دادگاه لندن جزئیاتی از روابط پرنوسان این زوج بازیگر، از جمله نبرد دپ با مواد مخدر و الکل را نشان داد.

پیش‌بینی می‌شود که جزئیات بیشتری از زندگی خصوصی این دو بازیگر در این دادگاه مطرح شود، دادگاهی که احتمال دارد چند هفته طول بکشد.

هرد از سال ۲۰۱۶ و در بحبوحه طرح اتهامات علیه دپ، به دنبال صدور حکم محدودکننده برای او بود.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

جانی دپ در دادگاه علیه سان: امبر هرد را کتک نمی‌زدم، از او کتک می‌خوردم

اعتراف همسر سابق جانی دپ به کتک زدن وی در فایل صوتی جنجال‌برانگیز

نگاهی به برخی تلاش‌های زنان در سراسر جهان برای احقاق حقوق خود و شکستن کلیشه‌ها