مردی پیش از دریافت دُز نهم واکسن کووید در بلژیک دستگیر شد

یک مرکز واکسیناسیون در بروکسل، بلژیک
یک مرکز واکسیناسیون در بروکسل، بلژیک Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

مردی در شارلوای بلژیک پس از تلاش برای دریافت نهمین دُز واکسن کووید-۱۹ دستگیر شد و به تلاش برای دریافت گواهی واکسیناسیون برای افراد واکسن گریز در ازای دریافت پول متهم شد.

آگهی

مردی در شارلوای بلژیک پس از تلاش برای دریافت نهمین دُز واکسن کووید-۱۹ دستگیر شد و به تلاش برای دریافت گواهی واکسیناسیون برای افراد واکسن‌گریز در ازای دریافت پول متهم شد.

این مرد روز یکشنبه با در دست داشتن اوراق هویت فرد دیگری در یک مرکز واکسیناسیون حاضر شد که پیش از انجام تزریق از سوی کارکنان آن مرکز به عنوان فردی که مدام برای دریافت واکسن مراجعه می‌کند، شناسایی شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این فرد با وجود دریافت هشت دُز واکسن کووید-۱۹ از سلامت کامل جسمی برخوردار است و از عارضه خاصی رنج نمی‌برد.

پلیس بلژیک هنوز هویت او و افرادی که از طریق او گواهی واکسیناسیون دریافت کرده‌اند را اعلام نکرده ولی برای آنها پرونده جعل اسناد تشکیل داده است.

دولت بلژیک در پی همه‌گیری سویه اومیکرون محدودیت‌های اجتماعی تازه‌ای را به اجرا می‌گذارد. بر پایه این محدودیت‌ها از ۲۶ دسامبر بازارهای سرپوشیده کریسمس، سینماها، تئاترها و سالن‌های کنسرت تعطیل خواهند شد و مسابقات ورزشی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. همچنین الزام پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی سرپوشیده و قانون کار از خانه برای چهار روز در هفته و تعطیلی بارها و رستوران‌ها پس از ساعت ۱۱ شب به قوت خود باقی خواهد ماند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

نگرانی متخصصان اطفال در آلمان از بروز علائم جدید اومیکرون در کودکان

لو رفتن گواهینامه جعلی واکسن کرونا اعضای یک خانواده آلمانی را به کشتن داد

عدم ارائه گواهی سلامت کووید؛ سناتور ایتالیایی ۱۰ روز از کار تعلیق شد