تساوی پرسپولیس و سپاهان در شب پیروزی استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران

پیروزی استقلال مقابل تراکتور سازی تبریز
پیروزی استقلال مقابل تراکتور سازی تبریز Copyright فارس
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

سرخ‌پوشان تهرانی که بهترین فرصت برای افزایش فاصله خود با رقیب سرسخت خود، سپاهان در صدر جدول را از دست دادند با توقف در مقابل با فولاد، همچنان با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم اصفهانی در صدر جدول باقی ماندند.

آگهی

در بیست و ششمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در روز تساوی مدعیان قهرمانی یعنی پرسپولیس و سپاهان، استقلال توانست تراکتورسازی تبریز را شکست دهد و جایگاه خود در رده سوم را تثبیت کند.

بازی‌های روز سه‌شنبه با دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی آغاز شد. تبریزی‌ها که با مربی جدید خود یعنی فیروز کریمی راهی تهران شده بودند، در نیمه اول بازی خوبی از خود ارائه دادند و اجازه ندادند آبی‌پوشان دروازه آنها را باز کند. اما اشتباهات عجیب و غریب خط دفاعی این تیم در نیمه دوم، دو گل به استقلال تقدیم کرد. در دقیقه ۵۵ هادی محمدی، دروازه خودی را باز کرد و در دقیقه ۵۹ هم مهدی قایدی روی دومین اشتباه تبریزی‌ها توانست استقلال را به گل دوم برساند.

تلاش‌های شاگردان فیروز کریمی در دقایق پایانی جواب داد و امین اسدی در دقیقه ۹۴ موفق شد تنها گل تراکتورسازی را وارد دروازه استقلال کند.

بازی در نهایت با این نتیجه به پایان رسید و استقلال با ۴۷ امتیاز جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کرد.

در دیگر بازی مهم این هفته، زردپوشان سپاهان در پیکان‌شهر به مصاف تیم فوتبال پیکان رفتند. سپاهانی‌ها برخلاف انتظار خیلی زود دروازه خود را باز شده دیدند و در دقیقه ۲۷ گل نخست را دریافت کردند. در دقیقه ۳۷ اما زردپوشان اصفهانی توانستند روی یک ضربه بحث‌برانگیز دروازه پیکان را باز کنند. بازیکنان پیکان به شدت نسبت به پذیرش این گل معترض و معتقدند بودند گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

به هر حال با نظر داور این گل قبول واقع شد و تلاش‌های دو تیم در ادامه بازی بی‌نتیجه ماند و در نهایت با همان نتیجه ۱-۱ به پایان رسید. سپاهانانی‌ها با این نتیجه بهترین فرصت برای نزدیک‌تر شدن به پرسپولیس در صدر جدول را از دست دادند.

در آخرین بازی این هفته هم پرسپولیس در اهواز به مصاف فولاد رفت. دیدار این دو تیم که در گرمای شدید خوزستان برگزار می‌شد بدون اینکه موقعیت چندانی داشته باشد و بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند، صفر صفر به پایان رسید.

با پایان بازی‌های این هفته‌ پرسپولیس همچنان به تنهایی و با ۵۵ امتیاز در صدر جدول حضور دارد. بعد از سرخ‌پوشان سپاهان با ۵۳ امتیاز در تعقیب شاگردان گل‌محمدی هستند. استقلالی‌ها هم با ۴۷ امتیاز در رده سوم جدول حضور دارند.

با برگزاری بازی‌های این هفته، تنها ۴ هفته تا پایان بازی‌های این فصل رقابت‌های لیگ برتر ایران باقی مانده است.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

آغاز لیگ بیست و دوم؛ ماراتن قهرمانی جام خلیج فارس با سکوهای خالی از تماشاگر

فرهادِ آبی‌ها از سمت خود استعفا کرد

جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس؛ مربی که در کلاس معرفت به بازیکنان تیم ملی نمره صفر داده بود