قهقه‌های ادن آزار پس از حذف رئال؛ هواداران و رسانه‌های اسپانیایی خواستار جدایی ستاره بلژیکی شدند

ادن آزار
ادن آزار Copyright AP Photo
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

هافبک سرشناس بلژیکی که تابستان ۲۰۱۹ در قامت یکی از ستاره‌های حال حاضر فوتبال دنیا از چلسی راهی مادرید شد پس از حذف تحقیرآمیز رئال در پایان مسابقه چهارشنبه شب، حین خنده و خوش و بش با هم‌تیمی‌های سابق، شکار دوربین‌های تلویزیونی شد.

آگهی

انتشار تصاویر جنجالی ادن آزار در پایان دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان رئال مادرید و چلسی که به شکست و حذف کهکشانی‌ها انجامید واکنش گسترده هواداران رئال و مطبوعات اسپانیایی را به همراه داشت.

هافبک سرشناس بلژیکی که تابستان ۲۰۱۹ در قامت یکی از ستاره‌های حال حاضر فوتبال دنیا از چلسی راهی مادرید شد پس از حذف تحقیرآمیز رئال در پایان مسابقه چهارشنبه شب، حین خنده و خوش و بش با هم‌تیمی‌های سابق خود توسط دوربین‌های تلویزیونی شکار شد.

انتشار این تصاویر بر خشم هواداران رئال که از باخت تیم‌شان به شدت ناراحت بودند افزود و برخی منقدان و مفسران مطبوعات و شبکه‌های رادیو تلویزیونی اسپانیا را به شدت برافروخت تا جایی که برخی از آنها خواستار ترک فوری باشگاه توسط ادن آزار شدند.

توماس رونسرو، سردبیر روزنامه آ.اس یکی از این منتقدان بود که با لحنی تند نوشت: این پسر هنوز نمی‌فهمد که مادرید چه تیمی است! او باید سریع به فروش برسد. خداحافظ ادن!

مجری شبکه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو پا را از این هم فراتر گذاشت و گفت که آزار دیگر حتی یک ثانیه دیگر نمی‌تواند در رئال بازی کند. وی در ادامه تاکید کرد که رفتار ادن آزار غیرقابل قبول است و از دو سال پیش که پا به رئال گذاشته با عملکرد مایوس کننده‌اش هواداران و سهام‌داران به سخره گرفته است.

جنجال پس از انتشار این تصاویر و انتقادهای برانگیخته شده به حدی بود که روزنامه کاتالان اسپورت نیز این سوژه را به تیتر یک خود تبدیل کرد و در باره آزار نوشت: «او به شکلی رقبا را در آغوش گرفت که گویی خودش نیز یکی از برندگان مسابقه است.»

در این مطلب رفتار غیر قابل درک ادن آزار همانند عملکرد وی در رئال طی دو سال گذشته تاسف‌بار توصیف شده است.

بدین ترتیب انتشار این تصاویر بهانه‌ای شد تا نمایش ناامید کننده هافبک ۱۶۰ میلیون یورویی کهکشانی‌ها که از زمان پیوستن به این تیم همواره دور از انتظار ظاهر شده و یا به دلیل مصدومیت‌های مکرر از قرار گرفتن در ترکیب اصلی باز مانده، مورد انتقاد‌ گسترده هواداران و مطبوعات نزدیک به باشگاه قرار گیرد.

ادن آزار که برغم نمایش‌های ضعیف در سه مسابقه قبلی در ترکیب ثابت رئال مقابل چلسی قرار گرفته بود، باز هم نتوانست انتظارهای زیدان را در این مسابقه برآورده کند.

رئال مادرید که تاکنون سیزده بار مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا را فتح کرده و همواره از بخت‌های قهرمانی این مسابقات محسوب می‌شود چهارشنبه شب در دیدار برگشت نیمه‌نهایی در استمفورد بریج ۲ به صفر نتیجه را به چلسی واگذار کرد و از راهیابی به دیدار نهایی باز ماند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

رئال مادرید و بارسلونا به پرداخت میلیون ها یورو محکوم شدند

ستاره ولزی از چشم زیدان افتاد؛ بیل در آستانه ترک رئال مادرید

رئال مادرید: ادن آزار در اولویت خرید ماست، ام‌باپه و نیمار را نمی خواهیم