دستگیری نماینده پارلمان اروپا در سکس پارتی؛ عکس ضدهمجنسگرایانه در دفتر کار خبرساز شد

Brezhnev and Honecker
Brezhnev and Honecker Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

یوژف سایر، نماینده مجار پارلمان اروپا که بدلیل تقض قوانین قرنطینه و شرکت در یک سکس پارتی همجنسگرایانه در بروکسل بازداشت شده بود و بار دیگر بدلیل قراردادن پوستر ضدهمجنس گرایانه حزب متبوعش، فیدش، خبرساز شد.

آگهی

عکس روی میز کار یوژف سایر، نماینده مجار پارلمان اروپا و عضو قدرتمند حزب راستگرای افراطی فیدش پس از بازداشت وی بدلیل نقض قرنطینه و شرکت در یک سکس پارتی دوباره خبرساز شد.

وی که یکی از اعضای مهم حزب متبوع نخست وزیر مجارستان، ویکتور اوربان، است روی میز کار خود عکس یکی از مهم ترین پوسترهای تبلیغاتی حزب فیدش را گذاشته است.

روی این پوستر عکسی از تصویر مشهور به «بوسه برادری» بین لئونید برژنف و اریک هانکر، رهبر شوروی و آلمان شرقی و مرتبط کردن آن با «روابط همجنس گرایانه» و تصویر بوسه یک زوج معمولی دیده می شود. بصورت شعاری روی پوستر نوشته شده است: کدام را ترجیح می دهید؟ دو بار نام فیدش روی عکس زوج، زن و مرد، قرارگرفته است. بسیاری از سازمان های حامی حقوق بشر و حقوق همجنس گرایان انتقادات فراوانی از این پوستر فیدش کرده اند.

آقای سایر با این اقدام نماد «تضاد» و «ریا» شده است. راستگرایان افراطی مخالف سرسخت همجنس گرایی خصوصا در کشورهایی چون لهستان و مجارستان هستند.

یوژف سایر، ۵۹ ساله یکی از کسانی است که در نگارش قانون اساسی کنونی مجارستان در سال ۲۰۱۱ نقش داشت. قانون اساسی که پایه‌های آن روی بنیان خانواده و در انتقاد با همجنسگرایی نهاده شده است. این نماینده مجار ازدواج کرده و نتیجه ازدواج او یک فرزند است.

پلیس بروکسل روز جمعه گذشته به محل برگزاری یک «سکس پارتی» در طبقه بالای یکی از میکده های مرکزی این شهر حمله کرد. برگزاری این مهمانی برخلاف مقررات قرنطینه در پایتخت بلژیک محسوب می شد. پلیس به همین دلیل ۲۵ نفر از جمله یوژف سایر را بازداشت کرد. وی تا آخرین لحظه مدارک شناسایی خود را به پلیس نشان نداد تا جایی که نیروهای پلیس با او به منزلش رفتند تا مداراک شناسایی را نشان دهد.

یوژف سایر بابت نقض مقررات قرنطینه که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا وضع شده عذرخواهی کرده و رفتار خود را «غیرمسئولانه» خوانده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

حمایت بزرگان فوتبال از علنی شدن همجنس گرایی جاش کاوایو؛ علت واکنش به استقبال باشگاه نیوکاسل چه بود؟

مجارستان با وجود مخالفت‌ها قانون منع ترویج دگرباشی جنسی را تصویب کرد

مهمانی ۲۵۰۰ نفری شب سال نو در فرانسه؛ مهمان‌ها سرخوش، پلیس ناکام