توییتر ویدئوی تبلیغاتی ترامپ با موسیقی «لینکین پارک» را مسدود کرد

توییتر ویدئوی تبلیغاتی ترامپ با موسیقی «لینکین پارک» را مسدود کرد
Copyright Alex Brandon/Copyright 2020 The Associated Press. All rights reserved.
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

توییتر، امسال در چند مورد، توییت‌های رئيس جمهوری ایالات متحده را به‌علّت «رعایت نکردن حق ناشر» یا «ستایش خشونت» مسدود کرده است.

آگهی

توییتر‌ پخش ویدئویی را متوقف کرد که دونالد ترامپ،‌ رئیس جمهوری ایالات متحده آن را بدون رعایت حق ناشر در حساب کاربری خود گذاشته بود.

این ویدئو که به سبک تبلیغات کارزار انتخاباتی تهیه شده بود، و موسیقی گروهِ راک «لینکین پارک» را بر خود داشت، با درج این پیام از روی توییتر برداشته شد: «پخش این قطعه، در پاسخ به شکایتِ مالک حق نشر، متوقف شده است.»

همین ویدئو که آقای ترامپ آن را بازنشر کرد، نخست از سوی دن اسکاوینو، مدیر شبکه‌های اجتماعی کاخ سفید توییت شده بود. پس از پخش این ویدئو، شرکت ماشین شاپ،‌ نمایندهٔ حقوقی گروه موسیقی راکِ «لینکین پارک»، به توییتر شکایت می‌کند.

مسئولان توییتر در بیانیه‌ای نوشتند: «ما به ‌شکایات موثق در زمینهٔ حق پخش پاسخ می‌دهیم، چنانچه این شکایات از سوی مالک اثر یا نمایندهٔ قانونی او طرح شده باشد.»

توییتر از ماه مه امسال، رئيس جمهوری ایالات متحده را به ‌چالش کشیده و در چند مورد توییت‌های وی را به‌علّت «رعایت نکردن حق ناشر» یا «ستایش خشونت» مسدود کرده و دربارهٔ آنها تذکر داده است. کاخ سفید تا کنون به این اقدام توییتر‌ واکنشی نشان نداده است.

به اینستاگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ترامپ با هشتگ «اعدام نکنید» در توییتر به فارسی از محکومان آبان حمایت کرد

توییتر بار دیگر به یکی از پیام‌های دونالد ترامپ به دلیل «نقض قوانین» برچسب زد

توییتر ویدئوی دونالد ترامپ را به‌علت «دستکاری» در حقایق برچسب زد