قرعه‌کشی مراحل نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ راه پاریسی‌های خوش‌شانس هموارتر است

قرعه‌کشی مراحل نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ راه پاریسی‌های خوش‌شانس هموارتر است
Copyright AP Photo
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دو تیم نهایی راه‌یافته به دیدار پایانی روز بیست و سوم اوت سال جاری میلادی در استادیوم لوز شهر لسیبون به مصاف یکدیگر می‌روند.

آگهی

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه در شهر نیون سوئیس، مقر یوفا برگزار شد تا تیم‌های راه‌یافته به این مرحله حریفان خود را بشناسند.

مرحله نهایی چمپیونز لیگ امسال به شکلی بی‌سابقه به صورت متمرکز در شهر لیسبون پرتغال برگزار می‌شود.

رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ اوت انجام خواهد شد. بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم فرانسوی پاری سن ژرمن باید در این مرحله با آتلانتا، یکی از نمایندگان ایتالیا در یک چهارم نهایی دیدار کند.

در دیگر دیدار این مرحله از بین دو تیم لیون فرانسه و یوونتوس ایتالیا، یک تیم پس از انجام دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی صعود و با برنده دیدار دو تیم منچستر سیتی یا رئال مادرید مقابله خواهد کرد.

یکی از دو تیم بارسلونا و ناپولی نیز پس از مشخص شدن تکلیف تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی، به مصاف برنده دیدار بایرن مونیخ با چلسی خواهد رفت.

گفتنی است که تیم‌های پاری سن‌ ژرمن، لایپزیش، آتلانتا و اتلتیکومادرید پیش‌تر جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را دریافت کرده بودند.

تیم‌هایی که هنوز صعود آنها به مرحله یک چهارم مسجل نشده می‌توانند دیدارهای باقی‌مانده خود در مرحله یک هشتم را در صورت میزبانی در استادیوم‌های خانگی اما بدون تماشاگر برگزار کنند.

مراحل نهایی به صورت تک بازی

دیدارهای مرحله نیمه نهایی همانند یک چهارم قرار است به صورت تک‌مسابقه طی ۱۸ تا ۱۹ ماه اوت در شهر لسیبون برگزار شود.

بر این اساس برنده دیدارهای رئال-من‌سیتی با تیمی که از مصاف میان یوونتوس-لیون سربلند بیرون بیاید باید در نیمه نهایی با فاتح نهایی دیدار میان برندگان دو جدال حساس بین بارسلونا-ناپولی و بایرن مونیخ-چلسی مسابقه دهد.

دیگر مسابقه این مرحله میان برندگان دو دیدار لایپزیش با اتلتیکو مادرید و آتالانتا با پاری سن ژرمن برگزار خواهد شد.

دو تیم نهایی راه‌یافته به دیدار پایانی روز بیست و سوم اوت سال جاری میلادی در استادیوم لوز شهر لسیبون به مصاف یکدیگر می‌روند.

به توییتر یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

لیگ قهرمانان اروپا؛ شکست یوونتوس در لیون و پیروزی پپ بر زیزو در مادرید

لیگ قهرمانان اروپا؛ از بازی پرگل لیورپول تا گلزنی سردار

پنالتی جهانبخش، تیم سردار آزمون را به مرحله بعدی لیگ اروپا فرستاد