مدیر آژانس اطلاعاتی فرانسه: به جای جیمزباند نیاز به «خوره» رایانه داریم

جاسوس های گمنام
جاسوس های گمنام Copyright پیکسابی
نگارش از نیما قدکپور
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

پاتریک پایو، مدیرآژانس اطلاعاتی و ضدجاسوسی فرانسه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت به جای استخدام جیمز باندهای جوان، نیاز داریم تا جوانان خوره و علاقه مند در عرصه رایانه را بکار بگیریم.

آگهی

پاتریک پایو، مدیرفنی آژانس اطلاعاتی و ضدجاسوسی فرانسه می گوید در دنیای پساکرونا، فرانسه به جای استخدام «جیمزباندهای جوان» درصدد استخدام «خوره های رایانه ای» است.

به گفته این مقام اطلاعاتی فرانسه هرچند شاید به نظر برسد که جوانان علاقه مند به حوزه رایانه و شبکه‌های اینترنتی بدلیل نوع پوشش و ظاهر و نگاهشان به زندگی نمی توانند استخدام آژانس اطلاعاتی شوند ولی ما در دورانی هستیم که بیش از پیش نیاز به این افراد برای کمک به پروژه‌های اطلاعاتی داریم.

مدیرفنی آژانس ضدجاسوسی فرانسه گفت: «باید آنها(جوانان علاقه مند) را به این اداره بیاوریم.»

پاتریک پایو که با خبرگزاری فرانسه صحبت می کرد در سخنان خود تاکید کرد بدلیل تیپ و ظاهر قهرمان فیلم‌های و سریال‌های جاسوسی هیچ کدام از این جوانان فکر نمی کند که بتواند به استخدام این اداره درآید ولی ما بی‌تردید در پی استخدام آنها هستیم.

به گفته آقای پایو در دنیای پساکرونا، به دلیل کاهش بیش از اندازه ارتباطات انسانی و گسترش فعالیت‌ها در دنیای مجازی، نیاز شدیدی به جوانان نابغه در عرصه رایانه است.

در همین راستا قرار است ۶۵ هزار دانش آموز و دانشجوی جوان فرانسوی در یک آزمون «کدگذاری‌های اطلاعاتی» برای استخدام در این اداره شرکت کنند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

«دفتر گمنام‌ها»؛ از آقازاده‌ جاسوس ایرانی تا نفوذ فرانسه در اداره امنیت روسیه

بلغارستان دو دیپلمات روس را به اتهام جاسوسی اخراج می‌کند

آیا شلیک موشک میلیون یورویی فرانسوی برای مقابله با پهپادهای ۲۰ هزار دلاری ایرانی به صرفه است؟