فدراسیون فوتبال استرالیایی: شرکای جنسی خود را کم کنید تا کرونا نگیرید

فدراسیون فوتبال استرالیایی: شرکای جنسی خود را کم کنید تا کرونا نگیرید
Copyright AP
نگارش از مسعود سالاری
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

چند تن از هم تیمی‌های وی از این دستورالعمل ناراضی‌اند چون «فرصت عشقبازی به عنوان تفریح» را از دست می‌دهند.

آگهی

مسئولان فدراسیون فوتبال استرالیایی، ورزش محبوب استرالیا، از ورزشکاران این رشته خواستند تا از تنوع‌طلبی در روابط جنسی بپرهیزند و با محدود کردن شرکای جنسی خود خطر ابتلا به کرونا را کاهش دهند.

بر اساس دستورالعمل فدراسیون، بازیکنان تیم‌های فوتبال استرالیایی در صورت تخلف از این مقررات و انجام رفتار مخاطره‌آمیز در این زمینه با جریمه ورزشی روبرو خواهند شد. مسئولان ورزشی استرالیا گفته‌اند که هم‌خوابگی‌های یک شبه بازیکنان با شریک جنسی‌شان ممنوع نیست اما آنها نباید با افراد متعددی رابطه جنسی داشته باشند.

به فیسبوک یورونیوز فارسی بپیوندید

با آن که بیشتر بازیکنان فوتبال استرالیایی با این دستورالعمل مشکلی ندارند، اما برخی از بازیکنان مجرد تیم‌های فوتبال استرالیایی از این دستورالعمل راضی نیستند. جیک لیور، بازیکن تیم ملبورن گفت که چند تن از هم تیمی‌های وی از این دستورالعمل ناراضی‌اند چون «فرصت عشقبازی به عنوان تفریح» را از دست می‌دهند.

فوتبال استرالیایی ورزشی گروهی از خانواده راگبی است که با یک توپ بیضی شکل و عمدتا با پا بازی می‌شود. در این بازی دو تیم ۱۸ نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند. بازی‌های لیگ قهرمانی این ورزش در استرالیا با آغاز قرنطینه کرونا در اواخر ماه مارس متوقف شده و قرار است از تاریخ ۱۱ ژوئن از سر گرفته شود. در استرالیا، شمار تماشاگران این بازی در ورزشگاه اغلب تا ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تبعیض جنسیتی در فوتبال آمریکا؛ رئیس فدراسیون استعفاء داد

بیش از ۳۲۰۰ حرکت در یک ساعت؛ مرد استرالیایی رکورد جهانی شنای سوئدی را بهبود بخشید

چگونه تا پایان تعطیلات نوروز از خود دونده بسازیم؟