بایدن: با میکی ماوس هم در برابر ترامپ بخت پیروزی داریم

بایدن: با میکی ماوس هم در برابر ترامپ بخت پیروزی داریم
Copyright عکس‌ها از آسوشیتدپرس
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

شرکت والت دیزنی شخصیت محبوب میکی ماوس را در سال ۱۹۲۸ خلق کرد. میکی ماوس در سال ۱۹۷۸ به اولین شخصیت کارتونی تبدیل شد که ستاره‌ای در پیاده روی مشاهیر هالیوود دارد. ستاره‌ای نیز در این پیاده رو در سال ۲۰۰۷ به دونالد ترامپ تعلق گرفت.

آگهی

جو بایدن، نامزد رقابت های مقدماتی برای کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گوید این حزب با نامزدی شخصیت کارتونی «میکی ماوس» هم در برابر دونالد ترامپ بخت پیروزی دارد.

معاون باراک اوباما در دوران ریاست جمهوری چهل و چهارمین رئیس جمهوری ایالات متحده در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی» گفت: «من قبول نمی کنم که بگوییم یکی از نامزدهای دموکرات ممکن است شکست بخورد. فکر می کنم که ما می توانیم میکی ماوس را هم در مقابل رئیس جمهور [ترامپ] نامزد کنیم و بخت پیروزی داشته باشیم.»

سخنان جو بایدن در حالی بیان می شود که شماری از مدیران کارزارهای پیشین حزب دموکرات هشدار داده اند که این حزب با نامزدی برنی سندرز، سناتور چپگرای ایالت ورمونت در برابر دونالد ترامپ نمی تواند کاخ سفید را از جمهوریخواهان پس بگیرد.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

این در حالی است که برنی سندرز در اولین رقابت انتخاباتی در ایالت آیووا پس از پیت بودجج و با اختلاف تنها یک دهم درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. نظرسنجی ها نیز نشان می دهد که برنی سندرز در ایالت نیوهمپشایر از رقبای خود پیشی گرفته است.

برنی سندرز در سال ۲۰۱۶ در ایالت نیوهمپشایر با فاصله زیاد (۲۳ درصد) هیلاری کلینتون را شکست داده بود. انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در ایالت نیوهمپشایر روز سه شنبه برگزار شد.

جو بایدن در نظرسنجی های انجام شده در نیوهمپشایر پس از برنی سندرز، پیت بودجج، شهردار سابق ساوت بند، امی کلوبشار، سناتور ایالت مینه سوتا و به همراه الیزابت وارن، سناتور ایالت ماساچوست در جایگاه چهارم قرار دارد.

سخنان روز سه شنبه جو بایدن در مورد بخت میکی ماوس برای شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان ماه) باعث شد تا نام این شخصیت کارتونی در شبکه اجتماعی توئیتر ترند شود.

شرکت والت دیزنی شخصیت محبوب میکی ماوس را در سال ۱۹۲۸ خلق کرد. میکی ماوس در سال ۱۹۷۸ به اولین شخصیت کارتونی تبدیل شد که ستاره ای مخصوص در پیاده روی مشاهیر هالیوود پیدا کرد. ستاره ای نیز در این پیاده رو در سال ۲۰۰۷ به دونالد ترامپ تعلق گرفت.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا؛ زنانی که بخت زیادی برای معاونت بایدن دارند

آیا کرونا می‌تواند مانع راهیابی مجدد ترامپ به کاخ سفید شود؟

موج کناره‌گیری در آستانه «سه‌شنبه بزرگ»؛ کلبوچار و بودجج از بایدن حمایت می‌کنند