توصیه آکادمی باله وین به بالرین‌ها: سیگار بکشید تا لاغر بمانید

توصیه آکادمی باله وین به بالرین‌ها: سیگار بکشید تا لاغر بمانید
Copyright عکس از آرشیو
Copyright عکس از آرشیو
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

آکادمی باله وین که به اپرای ایالتی این شهر وابسته است در گزارش دولت اتریش به اذیت و آزار جسمی و روانی کودکان و نوجوانان متهم شده است.

آگهی

گزارشی که به دستور دولت اتریش تهیه شده است نشان می دهد که آکادمی باله وین به بالرین های جوان توصیه می کرده است تا برای لاغر شدن سیگار بکشند.

آکادمی باله وین که به اپرای ایالتی این شهر وابسته است در گزارش دولت اتریش به اذیت و آزار جسمی و روانی کودکان و نوجوانان متهم شده است. تحقیق در مورد آکادمی باله وین به دنبال انتشار گزارش هایی مبنی بر بدرفتاری با بالرین ها انجام شد.

هفته نامه فالتر در ماه آوریل (فروردین) سال جاری گزارش داده بود که آکادمی باله وین با استفاده از روشهای «قرن نوزدهمی» دست به اذیت و آزار جسمی و روانی بالرین ها می زند.

ما گزارش هایی دریافت کردیم که براساس آن به شاگردان توصیه می شد تا برای مقابله با گرسنگی سیگار بکشند.
سوزان ریندل کراوسکوپف
رئیس کمیسیون تحقیق در مورد بدرفتاری با بالرین‌ها

در گزارش مجله فالتر آمده بود که بالرین های آکادمی باله وین به دلیل فشارهای وارده به پرخوری عصبی یا بی اشتهایی عصبی مبتلا شده بودند. در این گزارش آمده بود که رقصندگان جوان در آکادمی باله وین کتک خورده بودند و یا به حدی مجبور به کشیدن بدن خود شده بودند که خونریزی کرده بودند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

کمیسیون تحقیق در مورد بدرفتاری با بالرین ها برای تهیه گزارش خود با ۲۴ نفر گفتگو کرد. بنا به نتیجه این تحقیق به بالرین ها در آکادمی باله وین توصیه شده بود تا برای لاغر شدن سیگار بکشند. این در حالی است که این بالرین ها ۱۰ تا ۱۸ ساله بودند.

سوزان ریندل کراوسکوپف، رئیس کمیسیون تحقیق در مورد بدرفتاری ها در آکادمی باله وین می گوید: «ما گزارش هایی دریافت کردیم که براساس آن به شاگردان توصیه می شد تا برای مقابله با گرسنگی سیگار بکشند.»

در گزارش دولت اتریش آمده که اپرای ایالتی وین در نظارت بر آکادمی باله وین موفق نبوده است.

آکادمی باله وین که در سال ۱۷۷۱ میلادی افتتاح شد یکی از مشهورترین آموزشگاه های رقص باله در اروپا است. حدود ۸۰ درصد از بالرین های این آکادمی از خارج از اتریش به وین می آیند.

بخش مهمی از گزارش های مربوط به بدرفتاری با بالرین ها به دو استاد آکادمی باله وین بر می گردد. یکی از آنها از کار برکنار شده و دیگری نیز پس از آنکه از سوی یکی از بالرین ها به اذیت و آزار جنسی متهم شد از کار تعلیق شده است.

اپرای ایالتی وین اعلام کرده که تدابیری برای مقابله با اذیت و آزار جسمی و روانی بالرین ها اتخاذ کرده و آسایش محصلان «اولویت اول» این نهاد است. با این حال در گزارش کمیسون تحقیق گام هایی که تاکنون برداشته شده «ناکافی» ارزیابی شده است.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

تمرین رقص با کفش‌های سوراخ؛ جوان نیجریه‌ای در یک منطقه فقیر نشین باله تدریس می‌کند

بازگشت شب‌های رقص و موسیقی به بغداد

رقص احمد ۵ ساله با پای مصنوعی