یک خانواده روس به ۱۲ راکون رها شده پناه دادند

سرپناهی برای راکون‌ها، روسیه
سرپناهی برای راکون‌ها، روسیه
نگارش از یورونیوز فارسی
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

راکون‌ها را به خاطر زیبایی به خانه می‌آورند و نمی‌توانند از پس مسوولیت‌ نگهداری از آنها برآیند. به همین خاطر راکون‌ها را رها می‌کنند اما راکون‌های اهلی شده دیگر نمی‌توانند به حیات وحش بازگردند. داستان این خانواده روس را دنبال کنید.

آگهی

ناتالیا و ایگور یاتسنکو در منطقه‌ای روستایی واقع در بخش روستوف در جنوب روسیه به همراه ۱۲ راکون از زندگی آرامشان لذت می‌برند.

آنها در واقع بخشی از خانه و زمینی که تازه خریداری کرده‌اند را به راکون‌ها اختصاص داده‌اند. اما چرا این راکون‌ها بی‌خانمان شده‌اند و این زوج روس مراقبت از آنها را بر عهده گرفته‌اند؟

ناتالیا که دامپزشک است به خبرگزاری رویترز می‌گوید: «مردم به خاطر زیبایی راکون‌ها را به خانه می‌برند اما نمی‌توانند مسئولیت کامل نگهداری از این حیوانات را به عهده بگیرند، بنابراین بسیاری از افراد پس از مدتی این حیوانات را رها می‌کنند.»

به گفته او «مشکل کار این است که پس از اهلی شدن، راکون‌ها دیگر نمی‌توانند به حیات وحش بازگردند، بنابراین راکون‌های رها شده در معرض خطر مرگ قرار می‌گیرند مگر اینکه کسی از آنها مراقبت کند.»

خانواده یاتسنکو راکون‌ها را در خانه نگه می‌دارند. اما آنها به تازگی یک قطعه زمین بزرگ خریداری کرده‌اند و بنا دارند در آنجا تاسیسات بزرگتری بسازند تا راکون‌ها از فضای بیشتری برخوردار باشند.

ناتالیا قصد دارد در آینده راکون‌های بیشتری را نگهداری کند. جدا از راکون‌ها، این خانواده برای برای چندین گربه و سگ نیز پناهنگاهی فراهم کرده‌اند.

به فیسبوک یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

سفر به حیات وحش با دوربین ۳۶۰ درجه

چرا یوزپلنگ‌ها سریع‌ترین حیوانات روی زمین هستند؟

شهری در ژاپن به دلیل سقوط یک گربه در خمره مواد شیمیایی وضعیت‌ آماده‌باش اعلام کرد