چین؛ رژه پنگوئن‌ها در هوای منفی ۱۵ درجه سانتیگراد

چین؛ رژه پنگوئن‌ها در هوای منفی ۱۵ درجه سانتیگراد
Copyright عکس رویترز
Copyright عکس رویترز
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button
لینک کپی پیست کد امبد ویدیو:Copy to clipboardCopied

پنگوئن‌ها میهمان جشنواره یخی سالانه در شهر شمالی هاربین چین بودند. آنها کوله به دوش انداخته و روی یک مسیر یخی راه رفتند و گاهی هم لیز می‌خوردند. دمای هوا به هنگام برگزاری این جشنواره منهای ۱۵ درجه سانتیگراد بود.

آگهی

پنگوئن‌ها میهمان جشنواره یخی سالانه در شهر شمالی هاربین چین بودند.

برگزارکنندگان بر روی دوش آنها کوله گذاشته بودند و آنها روی یک مسیر یخی راه رفتند در حالی که گاهی هم لیز می‌خوردند. دمای هوا به هنگام برگزاری این جشنواره منهای ۱۵ درجه سانتیگراد بود. تربیت‌کنندگان این پنگوئن‌ها می‌گویند که خروج آنها از محل بسته نگهداری و حضور در فضای طبیعی برایشان خوب است و می‌تواند برای آنها هم تمرین و هم آموزش باشد.

در این جشنواره ۶ پنگوئن به مدت ۱۵ دقیقه در محوطه باز این جشنواره حاضر شدند. این برنامه در واقع با هدف آموزش پنگوئن‌ها و حضورشان در طبیعت برنامه‌ریزی شده بود. این جشنواره که از ۵ ژانویه آغاز شده میلیون‌ها گردشگر را به این شهر شمالی کشور چین جذب کرده است.

گردشگران در فاصله چندمتری با پنگوئن‌ها به تماشای آنها پرداختند. از سال ۱۹۸۰ تا به امروز این جشنواره هر ساله میزبان گردشگرانی از سراسر جهان است. هر ساله در این جشنواره مجسمه‌های یخی بزرگی درست می‌شود و تا مدت‌ها در معرض نمایش مردم قرار می‌گیرد.

به فیسبوک یورونیوز فارسی بپیوندید

بیشتر بخوانید:

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

زیست توده،‌ سوخت‌های دوگانه و انرژی امواج، سوخت‌های آینده قاره سبز

نزدیک به نیمی از شهرهای بزرگ چین در معرض خطر فرونشست زمین قرار دارند

چین و فروش تجهیزاتی با کاربرد نظامی به روسیه؛ هدف واشنگتن از انتشار عمومی اطلاعات محرمانه چیست؟