وکیل پیشین ترامپ مکالمه خود درباره مدل «پلی‌ بوی» با رییس‌جمهوری آمریکا را ضبط کرده است

وکیل پیشین ترامپ مکالمه خود درباره مدل «پلی‌ بوی» با رییس‌جمهوری آمریکا را ضبط کرده است
نگارش از Euronews
هم‌رسانی این مطلبنظرها
هم‌رسانی این مطلبClose Button

دوستان کرن مک دوگال دلیل اتمام این رابطه را توهین دونالد ترامپ به مادر این مدل سابق «پلی بوی» و اظهارات توهین آمیز درباره یکی از دوستان وی اعلام کرده اند.

آگهی

مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به طور مخفیانه مکالمه خود با را وی درباره پرداخت مبلغی به مدل سابق مجله «پلی‌بوی»  در زمان کارزا انتخاباتی ضبط کرده است.

پیش از این، کرن مک دوگال، مدل سابق مجله «پلی بوی» در متنی هشت صفحه ای مدعی رابطه ای ۹ ماهه با دونالد ترامپ شده بود.

رسانه‌های آمریکا از تلاش دونالد ترامپ و اطرافیان او برای پنهان نگه داشتن این رابطه گزارش داده‌اند. از جمله این اقدامات می توان به برگزاری ملاقاتهای مخفیانه، تلاش برای پرداخت حق السکوت و دستیابی به توافقات حقوقی اشاره کرد.

روزنامه نیویورک‌ تایمز به نقل از وکلا و منابع آگاه نوشته است فایل صوتی این مکالمه در هنگام بازرسی دفتر مایکل کوهن به دست آمده است.

پلیس فدرال آمریکا چند ماه پیش دفتر وکیل پیشین ترامپ را بازرسی و مدارکی را ضبط کرد.

یک منبع آگاه به خبرگزاری رویترز گفت مایکل کوهن به علت اتهاماتی از قبیل فرار مالیاتی و پرداخت ۱۳۰ هزار دلار از پول کارزار تبلیغاتی به عنوان حق‌السکوت به استورمی دنیلز، بازیگر پورن تحت تحقیق قرار دارد.

تحقیقات پلیس نیویورک درباره وکیل شخصی ترامپ، شاخه‌ای از تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژۀ پروندۀ دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا است.

آقای مولر به دنبال یافتن پاسخی برای این پرسش است که آیا کارزار انتخاباتی آقای ترامپ با مسکو در ارتباط بوده یا خیر.

رودی جولیانی، وکیل کنونی رییس جمهوری آمریکا به نیویورک تایمز گفت با اینکه در این فایل صوتی آقای ترامپ درباره پرداخت پول با مایکل کوهن صحبت کرده است اما این پرداخت هرگز صورت نگرفته است.

آقای جولیانی با اشاره به کوتاه بودن فایل صوتی که تنها دو دقیقه است گفت که این نشان می‌دهد رییس جمهوری آمریکا بی‌گناه است.

به گفته کرن مک دوگال رابطه او با دونالد ترامپ در ماه آوریل سال ۲۰۰۷ خاتمه یافت. دوستان کرن مک دوگال دلیل اتمام این رابطه را توهین دونالد ترامپ به مادر این مدل سابق «پلی بوی» و اظهارات نژادپرستانه و توهین آمیز درباره یکی از دوستان وی اعلام کرده اند.

هم‌رسانی این مطلبنظرها

مطالب مرتبط

ادعای وکیل سابق ترامپ: او از ملاقات با روس‌ها آگاه بود

محتوای نوار مکالمه ترامپ و وکیل سابقش درباره ستاره پلی بوی

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ آنچه باید پیش از شروع محاکمه کیفری ترامپ بدانیم